بازه زمانی عرضه سری آنر مجیک 7 مشخص شده است

به نظر می رسد اکتبر ماه نبرد برای گوشی های پرچمدار باشد. سری Vivo X200 با تراشه Dimensity 9400 در اواسط اکتبر عرضه می شود. مدت کوتاهی پس از آن، ما منتظر عرضه سری Xiaomi 15 و OnePlus 13 با اسنپدراگون 8 نسل 4 هستیم. اکنون، یک رقیب جدید در ترکیب وجود دارد.

بازه زمانی عرضه سری آنر مجیک 7 مشخص شده است

خبرساز قابل اعتماد Digital Chat Station (DCS) ادعا می کند که سری Honor Magic 7 در ماه اکتبر عرضه می شود. سری Magic 7 آنر نیز با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می شود و DCS نشان می دهد که با سری 15 شیائومی رقابت خواهد کرد که جای تعجب نیست.

سری Magic 7 احتمالاً دارای دو مدل است – یک نسخه استاندارد و یک نسخه Pro. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دو گوشی ممکن است شباهت های زیادی داشته باشند.

گوشی های مجیک 7 و مجیک 7 پرو هر دو دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت خواهند بود. انتظار می رود سنسور اصلی یک Omnivixion OV50H 50 مگاپیکسلی باشد که با یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، احتمالاً Sony IMX882، و سنسور سوم که می تواند 50 مگاپیکسل یا 200 مگاپیکسل (Samsung HP3) باشد، همراه خواهد بود.

احتمالا هر دو مدل نمایشگرهای OLED ارائه دهند. نسخه Pro احتمالا دارای صفحه نمایش 2K با وضوح بالاتر است، در حالی که مدل استاندارد دارای وضوح 1.5K خواهد بود. گزارش قبلی نشان می دهد که Magic 7 Pro از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند.

جدای از این، احتمالاً این تلفن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب IP68/69، اثر انگشت اولتراسونیک و تشخیص چهره دو بعدی و همچنین محافظت از چشم پیشرفته 3.0 Honor هستند.

در رویداد IFA برلین امسال، آنر همچنین تأیید کرد که سری Magic 7 با AI Agent، یک دستیار هوش مصنوعی شخصی روی دستگاه که برای یادگیری از عادات کاربر و محیط‌های دستگاه طراحی شده و می‌تواند به طور هوشمند وظایف را در برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف خودکار کند، معرفی خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.