متا Quest 3S محهز به نمایشگر 4K با قابلیت عبور تمام رنگی راه اندازی شد

هدست واقعیت ترکیبی Meta Quest 3S به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه در رویداد Connect در روز چهارشنبه عرضه شد. این دستگاه به Quest 3 در آخرین خانواده دستگاه‌های تجربه همهجانبه این شرکت می‌پیوندد و دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگرهای 4K Infinite+، قابلیت‌های عبور تمام رنگی، و سیستم عامل Meta Horizon که برای محاسبات فضایی بازسازی شده است، می‌بالد.

همچنین دارای قابلیت هایی است که توسط هوش مصنوعی (AI) توسط Meta AI ارائه شده است. در کنار Quest 3S، متا همچنین از عینک واقعیت افزوده Orion رونمایی کرد و همچنین از کاهش قیمت در Quest 3 خود خبر داد.

جعبه محتویات شامل هدست Meta Quest 3S، دو کنترلر Touch Plus با بند مچی و باتری AA، یک کابل شارژ و یک آداپتور برق است. مشتریان می توانند برای دریافت یک برنامه اضافی و فضای ذخیره سازی بازی، آن را به مدل حافظه 256 گیگابایتی ارتقا دهند. همچنین یک نسخه رایگان از Batman: Arkham Shadow و سه ماه اشتراک Meta Quest+ ارائه خواهد شد.

مشخصات Meta Quest 3S

Meta Quest 3S با نمایشگرهای 4K+ Infinite در بالای لنزهای پنکیک، با وضوح 2064×2208 پیکسل در هر چشم و میدان دید وسیع‌تر عرضه می‌شود. این شامل یک فاصله‌گیر برای کاربرانی است که عینک دارند و همچنین لنزهای تجویزی Zenni MR را ارائه می‌دهد.

هدست واقعیت ترکیبی از چیپست اسنپدراگون XR2 Gen 2 با 8 گیگابایت رم در زیر کاپوت بهره می برد. این سیستم عامل بر روی سیستم عامل Meta Horizon اجرا می شود که به گفته شرکت برای محاسبات فضایی بازسازی شده است و ویژگی های Quest 3 را با ارائه صدای فضایی بهتر و کنتراست و رنگ Passthrough بهبود می بخشد. همچنین دارای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از Dolby Atmos و نمایش تئاتر است.

Quest 3S همچنین از برنامه های دو بعدی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب پشتیبانی بهتری دریافت می کند. علاوه بر این، با توجه به گنجاندن حالت سفر، می‌توان از آن در حمل و نقل استفاده کرد.

این ویژگی همچنین برای کار در قطارها در آینده گسترش خواهد یافت. متا می‌گوید این هدست از دستیار هوش مصنوعی متا خود نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با گفتن «Hey Meta» فراخوانی کرد.

این هدست واقعیت ترکیبی از کتابخانه موجود برنامه‌ها و بازی‌های متا پشتیبانی می‌کند و همچنین موارد انحصاری مانند Batman: Arkham Shadow را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، بازی هایی که به طور خاص برای Quest 3 بهبود یافته اند، روی Quest 3S جدید نیز کار خواهند کرد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.