گلکسی تب S9 FE و FE پلاس به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت می‌کند

سامسونگ بالاخره عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای سری Galaxy Tab S9 FE آغاز کرد. این به روز رسانی در حال حاضر در کره جنوبی در دسترس است و از هفته آینده در کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی چندین بهبود رابط کاربری One UI را به همراه دارد، اما ویژگی‌های جدید Galaxy AI برای تبلت‌های Fan Edition وجود ندارد.

Galaxy Tab S9 FE به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را بدون ویژگی‌های Galaxy AI دریافت می‌کند

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 اکنون برای Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ در کره جنوبی در دسترس است. این به روز رسانی با نسخه های سیستم عامل ارائه می شود که در زیر لیست شده است.

  • Galaxy Tab S9 FE (Wi-Fi): X510XXU5BXHB
  • Galaxy Tab S9 FE (Wi-Fi + 5G): X516NKOU5BXHB
  • Galaxy Tab S9 FE+ (Wi-Fi): X610XXU5BXHB
  • Galaxy Tab S9 FE+ (Wi-Fi + 5G): X616NKOU5BXHB

ویژگی های Galaxy Tab S9 FE One UI 6.1.1

این به‌روزرسانی، Smart Select بهبود یافته را معرفی می‌کند، که اکنون اقدامات پیشنهادی را براساس محتوایی که روی صفحه انتخاب کرده‌اید، به صورت متنی ارائه می‌دهد. برای مثال، اگر شماره تلفنی را انتخاب کنید، One UI دکمه ای را برای تماس با آن شماره ارائه می دهد و اگر آدرسی را انتخاب کرده باشید، دکمه ای را برای شروع ناوبری GPS به آن مکان به شما نشان می دهد. Smart Select به راحتی از طریق Edge Panel قابل دسترسی است.

می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن یک ویدیو و کشیدن آن به قسمت دلخواه از صفحه، بین حالت‌های «تصویر در تصویر» و «تصویر صفحه» به سرعت جابجا شوید. در My Files، یک بهبود رابط کاربری برای بهبود عملیات کپی و جابجایی فایل معرفی شده است.

همچنین می توانید با کشیدن یک فایل از برنامه My Files و رها کردن آن در صفحه اصلی، میانبرهایی را برای فایل ها در صفحه اصلی قرار دهید. My Files همچنین ریز عکسها را با نسبت تصویر درست نشان می دهد.

با استفاده از قلم S و ابزار برجسته‌کننده مستقیم در نمای ماه، می‌توانید تاریخ‌های مهم را در برنامه تقویم سامسونگ برجسته کنید. همچنین می‌توانید آن قسمت‌های برجسته‌شده را بدون ایجاد مزاحمت برای نشانه‌های دیگر پاک کنید. همچنین می توانید رویدادهای تکرار شونده (مانند تولدها) را بر اساس تاریخ قمری بدون تغییر به حالت تقویم قمری تنظیم کنید.

در روال‌ها، می‌توانید از فیلترهای دقیق‌تر کلمه کلیدی با استفاده از چندین کلمه کلیدی در پیامی استفاده کنید که می‌تواند یک روال را راه‌اندازی کند. می‌توانید روال را طوری تنظیم کنید که در صورت وجود یک یا همه کلمات کلیدی در پیام، فعال شود.

در برنامه گالری، می‌توانید چند سوژه را به‌طور هم‌زمان با ضربه زدن و نگه‌داشتن آن اشیا کلیپ کنید. سپس، آن قطعات بریده شده را می توان در برنامه های دیگر چسبانده و به استیکر تبدیل کرد. می توانید کارت تماس خود را با نام، عکس و موارد دیگر ایجاد کنید که می توانید با استفاده از تلفن سامسونگ با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و بالعکس.

می‌توانید با دو ضربه زدن بر روی سمت چپ یا راست صفحه برای پنج ثانیه به عقب یا جلو، ویدیوها را در پخش‌کننده ویدیوی داخلی به سرعت مرور کنید.

با One UI 6.1.1، می توانید به جای کشیدن انگشت روی دکمه پاسخ، به تماس ها پاسخ دهید. اگر می‌خواهید اطلاعات آب‌وهوای به‌روزی داشته باشید، اپلیکیشن آب‌وهوای سهام بیشتر به‌روزرسانی می‌شود (هر ساعت).

Auto Blocker با غیرفعال کردن دانلود خودکار پیوست‌ها و لینک‌ها، حذف اطلاعات مکان از تصاویر و غیرفعال کردن آلبوم‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در برنامه گالری، امنیت دقیق‌تری را ارائه می‌دهد.

می‌توانید به سرعت برخی از ویژگی‌ها را در پنجره تنظیمات سریع با استفاده از یک ضربه روشن و خاموش کنید. با One UI 6.1.1، اقدامات پیچیده ای مانند دو بار فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری یا فشار دادن و نگه داشتن آن اکنون با یک ضربه قابل انجام است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.