کاربران ایکس (توییتر) می توانند پست های افراد را حتی اگر بلاک شده اند مشاهده کنند

گفته می‌شود که X (توئیتر سابق) در حال توسعه عملکرد جدیدی است که کاربران را قادر می‌سازد حتی پست‌های افرادی را که مسدود کرده‌اند، مشاهده کنند.

به گفته ایلان ماسک، مالک پلتفرم میکروبلاگینگ، در حال حاضر، کاربران قادر به دیدن پست‌ها، پاسخ‌ها، رسانه‌ها و فالوورهای شخصی که توسط آنها مسدود شده‌اند، نیستند، این ممکن است به زودی تغییر کند. شایان ذکر است، گزارش اخیر نشان می دهد که X ممکن است به زودی خدمات پرداخت خود را نیز راه اندازی کند و چشم انداز ماسک برای تبدیل آن به یک برنامه “همه چیز” را محقق کند.

در پستی در X، محقق اپلیکیشن @nima_owji تاکید کرد که پلتفرم میکروبلاگینگ قابلیت مسدودسازی موجود را حذف خواهد کرد. اگر اکانت کاربر عمومی باشد، پست‌های آن‌ها حتی برای کاربرانی که توسط او مسدود شده‌اند قابل مشاهده خواهد بود. ایلان ماسک در پاسخ به این پست گفت: خیلی وقت است که این اتفاق بیفتد.

ماسک اضافه کرد که عملکرد بلاک به روز شده X از درگیر شدن یک حساب با حسابی که آنها را مسدود کرده است جلوگیری می کند. با این حال، کاربران مسدود شده را از دیدن پست های به اشتراک گذاشته شده توسط نمایه های عمومی باز نمی دارد.

در سال‌های اخیر، ماسک از ویژگی مسدودسازی موجود در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی انتقاد کرده است. سال گذشته، او ادعا کرد که این ویژگی “هیچ معنایی ندارد” و باید کنار گذاشته شود. در آگوست 2023، میلیاردر حتی تهدید کرد که این ویژگی را به‌جز پیام‌های مستقیم (DM) به طور کامل از X حذف خواهد کرد.

پیش بینی می شود این ویژگی به زودی عرضه شود. با این حال، کارکنان Gadgets 360 پس از آزمایش عملکرد مسدودسازی موجود، قادر به دیدن پست‌ها نبودند، که نشان می‌دهد ممکن است هنوز معرفی نشده باشد.

بهبود ویژگی یادداشت های انجمن در X

علاوه بر حذف ویژگی بلوک قدیمی، X همچنین در حال توسعه عملکردی است که به کاربران امکان می دهد یادداشت انجمن را به یک پیوند اضافه کنند.

کاربران می‌توانند گزینه «باید در همه پست‌هایی که شامل این پیوند هستند ظاهر شود» را انتخاب کنند تا با هر پست قابل مشاهده باشد. ماسک توسعه این ویژگی را با اظهار نظر «یادداشت‌های انجمن» تأیید کرد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.