واتساپ قابلیت «خواندن همه» چت‌ها را برای تلفن‌های اندرویدی گسترش می‌دهد

واتساپ اندروید اکنون در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد همه چت‌ها را به‌صورت خوانده‌شده علامت‌گذاری کنند. این جدیدترین ویژگی بتا روی پلتفرم است که در کنار توانایی مسدود کردن پیام‌ها از حساب‌های ناشناخته برای آزمایش‌کنندگان عرضه می‌شود، در حالی که سایر بهبودهای موضوعی هنوز در حال توسعه هستند.

WhatsApp آزمایش ویژگی «خواندن همه» را آغاز کرد

اولین بار توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo مشاهده شد، ویژگی در حال توسعه با هدف بهبود تجربه مدیریت چت در واتس اپ است. پس از به‌روزرسانی نسخه بتای واتساپ برای اندروید نسخه 2.24.20.19، گجت‌های 360 توانست تأیید کند که این ویژگی طبق برنامه کار می‌کند. این به کاربران اجازه می دهد تا با علامت گذاری همه پیام های دریافتی به عنوان “خوانده”، تعداد پیام های خوانده نشده خود را پاک کنند.

گزینه Read all در منوی سرریز با ضربه زدن روی منوی سه نقطه قابل دسترسی است. با ضربه زدن روی Read all همه چت‌های موجود در لیست به عنوان خوانده شده علامت‌گذاری می‌شوند و نیاز به انتخاب دستی همه چت‌ها را نفی می‌کند و گزینه علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده را انتخاب می‌کند.

انتظار می رود این ویژگی با آپدیت بعدی برای تمامی کاربران کانال به روز رسانی پایدار منتشر شود. در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید در دسترس است، در حالی که کاربران iOS ممکن است مدتی منتظر باشند تا این ویژگی در دسترس قرار گیرد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.