عملکرد گلکسی اس 25 اولترا از آیفون 16 پرو مکس فراتر رفت

سامسونگ احتمالاً پس از سه ماه سری گلکسی اس 25 را معرفی خواهد کرد، اما بسیاری از ویژگی‌های این دستگاه‌های آینده درز کرده است. در حالی که در مورد پردازنده سردرگمی وجود داشت، می توان حدس زد که گلکسی اس 25 اولترا که به ایالات متحده فرستاده می شود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد کرد.

این تراشه اسنپدراگون توانایی شکست آخرین تراشه A18 Pro اپل را دارد که در آیفون 16 پرو مکس استفاده شده است.

Galaxy S25 Ultra مجهز به اسنپدراگون می تواند آیفون 16 پرو مکس را در عملکرد شکست دهد

نوع قفل شده گلکسی اس 25 اولترا (SM-S938U)، که برای بازار ایالات متحده است، اخیراً (از طریق @tarunvats33) در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 (نام رمز: Sun) و 12 گیگابایت رم استفاده می کند. به نظر می رسد گلکسی اس 25 اولترا از اندروید 15 بهره می برد که انتظار می رود این گوشی اوایل سال آینده عرضه شود.

گلکسی اس 25 اولترا اسنپدراگون 8 نسل 4 امتیاز گیک بنچ سامسونگ لو رفت - چیکاو

این دستگاه در تست عملکرد پردازنده تک هسته ای Geekbench 6 امتیاز 3069 و در تست عملکرد CPU چند هسته ای 9080 امتیاز کسب کرد. عملکرد تک هسته ای آن مشابه تراشه A18 Pro آیفون 16 پرو مکس است، در حالی که عملکرد چند هسته ای آن 18 درصد بالاتر است.

در مقایسه، گلکسی اس 24 اولترا در تست عملکرد CPU تک هسته ای حدود 2300 امتیاز و در تست عملکرد پردازنده چند هسته ای Geekbench حدود 7000 امتیاز کسب کرد. این گوشی قبلاً آیفون 16 پرو مکس را در تست عملکرد 3DMark’s Wildlife Extreme GPU با اختلاف نسبی شکست داده است. بنابراین، می توان تصور کرد که اسنپدراگون 8 نسل 4 تنها این پیشروی را افزایش می دهد.

از آنجایی که گلکسی اس 25 اولترا هنوز در مرحله توسعه و بهینه سازی است، به احتمال زیاد تا زمانی که گوشی وارد بازار شود، عملکرد گوشی افزایش خواهد یافت. بنابراین، تا آن زمان، دستگاه در نهایت قادر خواهد بود آیفون 16 پرو مکس را در هر دو جنبه عملکرد CPU و GPU شکست دهد.

رندر طرح اولترا گلکسی اس 25 سامسونگ - چیکاو

گلکسی اس 25 اولترا از طراحی جدید با گوشه های گرد بهره می برد. احتمالاً دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. طبق برخی گزارش‌ها، این دوربین از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی استفاده شده در گلکسی اس 24 اولترا بهره می‌برد. انرژی این گوشی از طریق باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.