اسم رمز گلکسی اس 25 فاش شده و پارادایگم نام دارد

به تازگی اطلاعاتی در مورد اسم رمز داخلی سری گلکسی اس 25 سامسونگ در وب ظاهر شده است که حاکی از تغییرات قابل توجه در مشخصات و امکانات است.

همانطور که مشخص شد، سری جدید با اسم رمز “پارادایگم” شناخته شد که نشان دهنده یک جهش قابل توجه در مشخصات است.

سامسونگ به طور سنتی از اسم رمز برای مدل های جدید استفاده می کند تا از درز اطلاعات جلوگیری کند. نسخه های قبلی مانند گلکسی اس 23 «الماس» و اس 24 «اوریکا» نام داشت. با این حال، برای S25، این شرکت با رد کردن چند حرف، رویکرد غیرمعمول تری را در پیش گرفته است.

طبق شایعات، گلکسی اس 25 در سه مدل اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا عرضه خواهد شد و احتمالاً در 13 ژانویه 2025 معرفی خواهد شد.

برخی از مشخصات کلیدی سری گلکسی اس 25 سامسونگ قبلاً فاش شده است و تأیید می کند که سامسونگ قصد دارد از فناوری پیشرفته استفاده کند و هیچ گونه سازشی در سخت افزار انجام ندهد.

جالب اینجاست که این طراحی یا شکل گوشی های هوشمند گلکسی اس 25 است که می تواند نام رمز «پارادایم» را توجیه کند. بالا و پایین گلکسی اس 24 اولترا صاف و کناره ها کمی گرد بود. با این حال، ممکن است سامسونگ تصمیم گرفته باشد این طراحی را تغییر دهد.

افشاگری های اخیر نشان می دهد که گلکسی اس 25 اولترا طراحی کاملاً مسطح با الهام از پیکسل 9 یا آیفون 16 با حلقه های دوربین جدید خواهد داشت.

منبع gagadget
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.