واچ GT 5 پرو هواوی با صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری طولانی معرفی شد

Huawei Watch GT 5 Pro در رویداد معرفی تبلت های سری MatePad این شرکت در روز پنجشنبه در بارسلون رونمایی شد. جدیدترین پوشیدنی به ترتیب در ابعاد 46 و 42 میلی‌متری با آلیاژ تیتانیوم و بدنه سرامیکی عرضه می‌شود.

واچ GT 5 Pro دارای گواهی IP69K و صفحه نمایش AMOLED و بیش از 100 حالت ورزشی است. هواوی واچ GT 5 پرو در استفاده معمولی تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد.

مشخصات Huawei Watch GT 5 Pro

Huawei Watch GT 5 Pro در اندازه های 42 میلی متر و 46 میلی متر با صفحه نمایش AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل در دسترس است. نسخه کوچکتر دارای بدنه سرامیکی است در حالی که نوع بزرگتر دارای بدنه آلیاژ تیتانیوم است. این صفحه نمایش دارای پوشش شیشه ای یاقوت کبود نیز هست. این پوشیدنی دارای 5 استاندارد ATM مقاومت در برابر آب و گواهی IP69K برای مقاومت در برابر دما و فشار بالا است.

ردیابی سلامت و تناسب اندام موجود در Huawei Watch GT 5 Pro شامل ضربان قلب، ردیابی خواب و گزینه تجزیه و تحلیل ECG است. سنسورهای موجود در این هواپیما شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، فشارسنج، حسگر عمق، سنسور ECG، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج، سنسور نوری ضربان قلب و سنسور دما می‌شوند. بیش از 100 حالت ورزشی ارائه می دهد و دارای نقشه زمین های گلف است.

Huawei Watch GT 5 Pro دارای یک سیستم موقعیت یابی جدید آفتابگردان برای ردیابی بهتر در حین فعالیت های مختلف است. ادعا می شود که این ساعت هوشمند تا 14 روز در استفاده منظم و تا 5 روز عمر باتری با فعال کردن Always On Display ارائه می دهد. از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و می تواند با برنامه Huawei Health جفت شود. نوع 46 میلی متری 53 گرم وزن دارد در حالی که نسخه 42 میلی متری سبک تر و 44 گرم است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.