یوتیوب ویژگی دوبله خودکار خود را در دسترس سازندگان بیشتری قرار می‌دهد

در رویداد اخیر «ساخته شده در یوتیوب»، یوتیوب به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را برای سازندگان اعلام کرد. یکی از اعلان‌های کلیدی گسترش ابزار دوبله خودکار آن بود که به سازندگان اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را به راحتی به چندین زبان ترجمه کنند.

یوتیوب این ابزار دوبله را با گروهی منتخب از سازندگان آزمایش کرده است و اکنون، در ماه‌های آینده برای صدها هزار نفر دیگر عرضه می‌شود. این ابزار به سازندگان امکان می‌دهد تا آهنگ‌های صوتی ترجمه‌شده را برای ویدیوهای خود به زبان‌های مختلف تولید کنند و محتوای آن‌ها را برای مخاطبان جهانی بزرگ‌تری در دسترس قرار دهند.

در حال حاضر، این ویژگی از زبان‌های محبوبی مانند اسپانیایی و پرتغالی پشتیبانی می‌کند و به زودی گسترش می‌یابد و شامل زبان‌های دیگری مانند فرانسوی و ایتالیایی و غیره می‌شود. این بدان معناست که سازندگان از نقاط مختلف جهان می‌توانند بینندگانی را که به زبان مادری خود صحبت نمی‌کنند جذب کنند.

یوتیوب همچنین در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که در حال حاضر با گروه کوچکی از سازندگان در حال اجراست. هدف این ویژگی این است که صدای دوبله شده را با انتقال لحن، لحن و محیط از ویدیوی اصلی به آهنگ ترجمه شده طبیعی‌تر کند.

به نظر من، این یک گام بزرگ رو به جلو برای YouTube است، زیرا به سازندگان کمک می کند موانع زبانی را بشکنند و به افراد بیشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.

همچنین، یکی دیگر از اطلاعیه های کلیدی در Made on YouTube، معرفی Communities بود. این ویژگی جدید به سازندگان اجازه می دهد تا ارتباطات عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنند. یوتیوب گفت: «این فضای جدید، که از کانال سازنده پیوند داده شده است، جایی است که سازندگان و طرفداران می‌توانند با ایجاد روابط عمیق‌تر حول علاقه‌های مشترک، واقعاً با YouTube ارتباط برقرار کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.