تم های جدید جالب واتساپ را اکنون بررسی کنید

ماه گذشته، نسخه بتای واتساپ اندروید گزینه ای را برای اعمال تم در چت ها و همچنین تغییر رنگ حباب های پیام ارائه کرد که به افراد اجازه می داد ظاهر چت ها را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنند. با این حال، هیچ مضمونی نداشت. خوب، امروز در حال تغییر است.

بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.24.20.12) مجموعه ای از تم ها را ارائه می دهد که می توانید آنها را برای چت ها اعمال کنید.

هر تم دارای مجموعه ای از رنگ ها برای حباب های پیام و همچنین یک تصویر زمینه است. با این حال، اگر بخواهید، می‌توانید رنگی را برای حباب‌های پیام و کاغذدیواری جداگانه انتخاب کنید و به شما امکان می‌دهد یک تم سفارشی ایجاد کنید. می توانید ویژگی جدید را در تصویر زیر مشاهده کنید.

رنگ پیام تم چت اندروید بتا WhatsApp - چیکاو

توجه داشته باشید که تم، رنگ پیام و کاغذدیواری انتخابی شما برای همه چت ها قابل اجرا خواهد بود. با این حال، این نشریه اشاره می کند که ممکن است در آینده بتوانید این جنبه ها را برای هر چت شخصی سازی کنید. ویژگی جدید استفاده از واتس اپ را سرگرم کننده تر می کند، که در حال حاضر کمی بی مزه به نظر می رسد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار متا برای عموم وجود ندارد. با توجه به تاریخچه عرضه ویژگی، باید به زودی وارد شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.