سامسونگ 6 به روز رسانی سیستم عامل را حتی برای گوشی های سطح پایه ارائه می دهد!

سامسونگ اولین برند گوشی های هوشمند اندرویدی بود که برای پشتیبانی نرم افزاری طولانی تر تلاش کرد. با شروع گلکسی اس 24، تصمیم گرفت هفت به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را برای دستگاه های رده بالا ارائه کند. اما در مورد دستگاه های سطح پایه و میان رده چطور؟ خوب، این شرکت با تلفن سطح پایه آینده خود، Galaxy A16 5G، قصد دارد شش به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را ارائه دهد!

گلکسی A16 5G می تواند اولین گوشی سطح پایه سامسونگ باشد که 6 به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت می کند

گلکسی A16 5G ممکن است در چند ماه آینده معرفی شود و طراحی آن قبلاً فاش شده است. اکنون، گزارشی از TheTechOutlook ادعا می‌کند که گلکسی A16 5G شش به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید و وصله‌های امنیتی را تا شش سال دریافت خواهد کرد. این اطلاعات از طریق مجموعه‌ای از اسلایدها به دست می‌آید که برای آموزش نمایندگان فروش استفاده می‌شود.

اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ با ارائه پشتیبانی نرم افزاری گسترده برای همه گوشی های آینده خود، صرف نظر از قیمت آنها، قدم درستی برداشته است. این چیزی است که در اکوسیستم اندروید بی سابقه است، زیرا اکثر تلفن های سطح پایه حداکثر دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت می کنند.

سایر اسلایدهای فاش شده نشان می دهد که گلکسی A16 5G دارای بدنه پلاستیکی است. ظاهراً این گوشی 7.9 میلی متر ضخامت خواهد داشت و دارای طراحی جزیره کلیدی است که سامسونگ در اوایل سال جاری معرفی کرد. این گوشی جلوه ای آینه مانند در پشت خواهد داشت و دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این محصول در سه رنگ آبی مشکی، طلایی و سبز روشن عرضه خواهد شد.

گلکسی A16 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+، نرخ تجدید 90 هرتز و حداکثر روشنایی حداکثر 800 نیت (در حالت روشنایی بالا) خواهد بود. این گوشی مجهز به پردازنده 5 نانومتری Exynos 1330 است که دارای دو هسته CPU Cortex-A78 و شش هسته CPU Cortex-A55 است. همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP2 و مودم 5G داخلی خواهد بود. همچنین در نسخه دیگری با تراشه مدیاتک Dimensity 6100+ عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند پایه آتی دارای رم 4/6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی دارای پورت USB Type-C خواهد بود اما جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد. به نظر می رسد که سامسونگ در حال حذف یک پورت هدفون اختصاصی حتی از دستگاه های سطح ابتدایی خود است. وزن این گوشی 200 گرم و ابعاد 164.4 در 77.9 در 7.9 میلی متر است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.