iOS 18 اکنون در دسترس است و در اینجا 5 ویژگی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید

اپل بالاخره iOS 18 را عرضه کرد. آخرین ارتقای نرم افزار علاوه بر هوش اپل، ویژگی های جدید زیادی را نوید می دهد. اگر قبلاً به iOS 18 به‌روزرسانی کرده‌اید، پنج ویژگی جالب را با شما به اشتراک می‌گذارم که حتماً باید آن‌ها را امتحان کنید و تجربه آیفون خود را بسیار بهتر کنید.

صفحه اصلی خود را سفارشی کنید

با iOS 18، سرانجام می توانید کاری را که کاربران اندرویدی سال ها انجام می دادند، انجام دهید. می‌توانید صفحه اصلی را سفارشی کنید، اندازه نمادها را تغییر دهید، رنگ‌هایی اضافه کنید و ویجت‌های سفارشی ایجاد کنید. برای انجام این کار، کافی است روی صفحه اصلی به مدت طولانی فشار دهید. سپس گزینه «ویرایش» را در گوشه سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد. سپس فقط تنظیمات را تنظیم کنید و بازی کنید تا یک صفحه اصلی سفارشی به دلخواه خود ایجاد کنید.

صفحه قفل خود را دوباره طراحی کنید

نه تنها صفحه اصلی خود، بلکه حتی می توانید صفحه قفل را سفارشی کنید. اکنون می توانید میانبرها را در صفحه قفل تغییر دهید. بنابراین این بدان معناست که می توانید چراغ قوه و میانبرهای دوربین سنتی را تغییر دهید. همچنین می توانید حالت تاریک را فعال کنید یا آیفون خود را مستقیماً از صفحه اصلی به کنترل از راه دور Apple TV تبدیل کنید.

چراغ قوه را سفارشی کنید

با iOS 18 یک ویژگی چراغ قوه پویا نیز دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این ویژگی با جزیره دینامیک آیفون استفاده کنید. اکنون نه تنها می‌توانید روشنایی را تنظیم کنید، بلکه با کشیدن انگشت به صورت افقی، پخش نور را نیز سفارشی کنید.

مرکز کنترل بازسازی شده

حتی در مرکز کنترل، اکنون می توانید شبکه ها را سفارشی کنید، ابزارها را اضافه یا حذف کنید، و حتی چندین برگه برای کنترل ها ایجاد کنید. برای افزودن، حذف یا تغییر اندازه آیکون‌ها، کافی است انگشت خود را به مرکز کنترل بکشید و روی علامت مثبت ضربه بزنید.

قفل یا مخفی کردن برنامه ها

اگر شما یکی از کسانی هستید که در مورد حریم خصوصی خود بسیار آگاه هستید، می توانید برنامه ها را با iOS 18 قفل یا مخفی کنید. برنامه های مخفی در اعلان ها یا جستجوها ظاهر نمی شوند و فقط از طریق یک پوشه مخفی قابل دسترسی هستند. این پوشه مخفی توسط Face ID، Touch ID یا رمز عبور ایمن می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.