گلکسی F05 با پشتی چرمی مصنوعی رسمی شد

سامسونگ بالاخره گوشی مقرون به صرفه جدید خود با برند F در هند، گلکسی F05 را رسمی کرد. این گوشی در اواخر این هفته برای خرید در دسترس خواهد بود و ممکن است در میان علاقه مندان به تلفن های ارزان قیمت که گوشی های دارای پشتی چرمی را دوست دارند، به موفقیت بزرگی تبدیل شود.

از نظر مشخصات، گلکسی F05 از تراشه هلیو G85 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. مقدار رم را می توان به صورت مجازی تا 4 گیگابایت اضافی از طریق رم پلاس سامسونگ افزایش داد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+، مدیاتک هلیو G85 SoC و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی اشاره کرد. سیستم دوربین از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین عکاسی عمقی 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک اسلات کارت microSD و یک درگاه صوتی 3.5 میلی متری نیز در این گوشی گنجانده شده است.

در اصل، گلکسی F05 بسیار شبیه به یک گلکسی M05 تغییر نام تجاری است که به نوبه خود، یک گلکسی A05 تغییر نام دارد. همه این گوشی‌ها یکسان هستند، اما گلکسی F05 به لطف پوشش چرمی آن متفاوت به نظر می‌رسد.

نه چرم واقعی بلکه شبیه چرم

اگر صدای گلکسی F05 بسیار شبیه سایر گوشی های گلکسی x05 است، به این دلیل است که اینطور است. با این حال، تمام آن اجزای آشنا در بدنه ای پیچیده شده اند که کمی بیشتر از هم جدا می شوند. گلکسی F05 دارای قاب کمی گرد و پنل پشتی چرم مانند است.

متأسفانه، سامسونگ در مورد اینکه آیا گلکسی F05 دارای چرم طبیعی (بدون شانس)، چرم گیاهی (بعید است) یا پنل پشتی پلاستیکی با طرحی چرمی (محتمل ترین سناریو) جزئیات زیادی ارائه نمی دهد.

گلکسی F05 اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 را اجرا می کند. سامسونگ با دو نسل ارتقاء سیستم عامل اندروید و چهار سال وصله امنیتی از آن پشتیبانی می کند.

Galaxy F05 از 20 سپتامبر در Flipkart، فروشگاه های آنلاین سامسونگ و خرده فروشان منتخب در دسترس خواهد بود. این گوشی در یک گزینه تک رنگ به نام آبی با قیمت 95 دلار عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.