احتمالا اپل در حال آماده سازی آیپد برای عرضه است

اپل اوایل این هفته میزبان رویداد Glowtime خود بود. در طول این رویداد، غول فناوری از جدیدترین سری آیفون 16 خود، واچ سری 10 و ایرپاد 4 جدید و موارد دیگر رونمایی کرد. اما به نظر می رسد که این آخرین رویداد معرفی اپل نیست. چند محصول دیگر برای اپل در راه است که می تواند در هفته های آینده معرفی کند.

مارک گورمن، تحلیلگر اپل فاش کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه دیگری در ماه اکتبر است. پس از سری آیفون 16، این عرضه روی آیپد و مک متمرکز خواهد بود. گورمن در خبرنامه Power On خود به اشتراک گذاشت که اپل مدل‌های جدید آی‌پد از جمله جانشین آی‌پد مینی (2021) را معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود این مدل‌های آیپد آینده شاهد ارتقا باشند. در مورد iPad Mini به طور خاص، مشخص نیست که چه تراشه ای را حمل خواهد کرد. فکر نمی‌کنم مانند iPad Air و iPad Pro امسال، چیپست M4 را در iPad Mini ببینیم. با این حال، به عنوان یک دستگاه “Mini”، می تواند تراشه A18 یا M3 را بسته بندی کند. این تراشه ها به دلیل ویژگی های Apple Intelligence منطقی تر هستند. چرا تراشه M4 نه؟ خب، حتی برای آیپد پرو نیز گفته می شود که تراشه M4 بیش از حد قدرتمند است. چرا کسی به چنین قدرتی در iPad Mini نیاز دارد؟

در ادامه، گورمن همچنین به اشتراک گذاشت که اپل همچنین می‌تواند از مدل‌های مک جدید به همراه مک مینی به‌روز شده رونمایی کند. طبق شایعات، این دستگاه می‌تواند از چیپست نسل بعدی M4 اپل استفاده کند. همچنین انتظار می رود ضریب فرم کوچکتر شود.

علاوه بر این، مدل های به روز شده مک بوک پرو و ​​آی مک نیز انتظار می رود. اینها همچنین می توانند توسط تراشه M4 باشند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.