چگونه اینستاگرام را آپدیت کنیم؟ در اندروید و آیفون

اینستاگرام مانند هر برنامه دیگری در اندروید یا آیفون شما به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت می‌کند، ویژگی‌های جدید اضافه می‌کند، باگ‌ها را رفع می‌کند و عملکرد را بهبود می‌بخشد. از این رو، نصب این به‌روزرسانی‌های برنامه برای تجربه بهینه همیشه ایده خوبی است. در اینجا نحوه به روز رسانی برنامه اینستاگرام در اندروید یا آیفون خود آورده شده است.

نحوه آپدیت اینستاگرام در اندروید

به روز رسانی برنامه اینستاگرام هیچ تفاوتی با به روز رسانی هر برنامه دیگر در تلفن اندرویدی شما ندارد. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

  • Play Store را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  • Instagram را در نوار جستجو در بالا تایپ کنید.
  • از نتیجه جستجو روی Instagram ضربه بزنید. همچنین ممکن است یک دکمه به‌روزرسانی را در کنار برنامه در نتیجه مشاهده کنید.
  • دکمه Update را بزنید. اگر دکمه Open را مشاهده کردید، نشان می دهد که برنامه از قبل به روز است.

به طور پیش فرض، گوشی اندرویدی شما به طور خودکار اینستاگرام را به آخرین بیلد موجود به روز می کند. اما اگر به‌روزرسانی خودکار را خاموش کرده بودید، می‌توانید دوباره آن را فعال کنید.

آموزش فعال کردن آپدیت خودکار اینستاگرام در اندروید

  • لیست اینستاگرام را در فروشگاه Play باز کنید.
  • روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • تیک گزینه Enable auto update را بزنید.
  • به روز رسانی خودکار اینستاگرام (Enable auto update) را در اندروید فعال کنید.

Enable auto update

نحوه آپدیت اینستاگرام در آیفون

به روز رسانی برنامه اینستاگرام در آیفون از اپ استور iOS آسان است.

  • اپ استور را در آیفون خود باز کنید.
  • روی نماد جستجو در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • Instagram را در نوار جستجو تایپ کنید.
  • دکمه Update را در کنار اینستاگرام بزنید.

  • منتظر بمانید تا آیفون شما آپدیت را دانلود و نصب کند.

آموزش فعال کردن آپدیت خودکار اینستاگرام در iOS

برخلاف اندروید، نمی‌توانید به‌روزرسانی خودکار برنامه‌های خاص را در آیفون خود فعال کنید. بنابراین، اگر می خواهید آیفون شما به طور خودکار برنامه اینستاگرام را به روز کند، باید به روز رسانی خودکار را برای همه برنامه ها فعال کنید.

  • برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  • به پایین بروید و روی App Store ضربه بزنید.
  • کلید کنار به‌روزرسانی‌های برنامه را روشن کنید.
  • تغییر وضعیت به‌روزرسانی‌های برنامه را در زیر داده‌های تلفن همراه فعال کنید تا امکان به‌روزرسانی خودکار برنامه در داده‌های تلفن همراه (اختیاری) فراهم شود.

چرا اینستاگرام آپدیت نشد نمی شود؟

اگرچه به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام معمولاً سریع و بدون دردسر است، اما ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه شوید. اگر به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون خود به‌روزرسانی کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند.

  1. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اتصال اینترنت ضعیف یا ناسازگار می‌تواند مانع از به‌روزرسانی برنامه‌های تلفنتان شود. برای بررسی قابلیت اطمینان اتصال خود، به وب سایتی مانند Fast.com مراجعه کنید تا تست سرعت اینترنت را اجرا کنید.

اگر مشکلی وجود داشت، به یک اتصال شبکه دیگر بروید و سپس دوباره سعی کنید برنامه اینستاگرام را به روز کنید.

  1. فضای ذخیره سازی را آزاد کنید

کمبود فضای ذخیره سازی رایگان یکی دیگر از دلایلی است که اینستاگرام ممکن است در اندروید یا آیفون شما به روز نشود. برای نادیده گرفتن این احتمال، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > مراقبت از دستگاه > ذخیره‌سازی (در اندروید) یا تنظیمات > ذخیره‌سازی عمومی آیفون (در آیفون) فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را بررسی کنید.

منوی ذخیره سازی در اندروید - چیکاو

اگر فضای ذخیره‌سازی موجود خیلی کم است، قبل از تلاش برای به‌روزرسانی مجدد برنامه اینستاگرام، فضای ذخیره‌سازی اندروید یا آیفون خود را آزاد کنید.

  1. کش فروشگاه Google Play را پاک کنید

مشکلات حافظه پنهان می تواند مانع از آپدیت خودکار گوشی اندرویدی اینستاگرام شما شود. اگر اینطور است، پاک کردن داده‌های حافظه نهان فروشگاه Google Play موجود در گوشی شما باید به رفع مشکل کمک کند.

  1. برنامه را دوباره نصب کنید

اگر مشکل همچنان پابرجاست، می‌توانید برنامه اینستاگرام را حذف نصب کنید و سپس آن را دوباره روی گوشی خود نصب کنید. در اندروید، آیکون برنامه اینستاگرام را طولانی فشار دهید و گزینه Uninstall را انتخاب کنید. سپس برای تایید، OK را انتخاب کنید.

اگر آیفون دارید، اپلیکیشن اینستاگرام را به مدت طولانی فشار دهید و از منوی ایجاد شده گزینه Delete را انتخاب کنید. هنگامی که درخواست تأیید ظاهر شد، حذف برنامه را انتخاب کنید.

پس از حذف، می توانید برنامه اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

جمع بندی

به روز نگه داشتن برنامه اینستاگرام تضمین می کند که همیشه از بهترین چیزی که این پلتفرم ارائه می دهد لذت می برید. بسته به اولویت خود، می توانید برنامه اینستاگرام را به صورت دستی به روز کنید یا با استفاده از مراحل بالا تنظیم کنید تا به طور خودکار در اندروید یا آیفون خود به روز شود.
منبع alphr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.