اندازه صفحه نمایش شیائومی پد 7 و پد 7 پرو فاش شد

انتظار می رود شیائومی به زودی تبلت های پرچمدار سری Pad 7 را عرضه کند. این دستگاه اخیراً گواهی 3C را در چین دریافت کرده است که قابلیت شارژ آن را تأیید می کند. پد 7 استاندارد از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که پد 7 پرو از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند.

خبرساز قابل اعتماد Digital Chat Station اکنون اندازه صفحه نمایش این تبلت های آینده را فاش کرده است. گفته می شود که هر دو شیائومی پد 7 و پد 7 پرو دارای صفحه نمایش 11.16 اینچی LCD هستند.

این صفحه نمایش تنها کمی بزرگتر از صفحه نمایش 11 اینچی سری پد 6 شیائومی است. با این حال، علاوه بر همه شایعات، ناامید کننده است که شیائومی هنوز به پنل های OLED در سال جاری ارتقاء نمی دهد.

علاوه بر این، طبق اطلاعات قبلی، هر دو تبلت از پردازنده‌های کوالکام با عملکرد بالا بهره می‌برند. انتظار می رود شیائومی پد 7 از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند، در حالی که پد 7 پرو احتمالا با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد.

سری Pad 7 بر روی HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 15 اجرا می شود و انتظار می رود باتری 10000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که این برند برای امنیت به یک حسگر اثرانگشت در کناره‌ها متصل شود. مشخص نیست که آیا شیائومی اتصال 5G/سلولی را در این تبلت ها ارائه خواهد کرد یا خیر. گفته می‌شود، احتمالاً از WiFi 7 پشتیبانی خواهید کرد و انتظار می‌رود یک پورت USB Type C 3.2 نیز برای انتقال سریع داده‌ها وجود داشته باشد.

علاوه بر این، تبلت های سری Pad 7 احتمالاً با خودروی شیائومی SU7 سازگار هستند. این قابلیت شامل کنترل صندلی عقب و گزینه های سرگرمی، مانند تنظیم صندلی سرنشین، تهویه مطبوع، و مسیریابی است که آن را به ابزاری پیشرفته برای استفاده در خودرو تبدیل می کند.

انتظار می رود شیائومی سری ۱۵ شیائومی را در هفته چهارم اکتبر در چین عرضه کند و سری پد ۷ در کنار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو معرفی شوند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.