رندرهای رسمی و مشخصات کلیدی Watch GT 5 هواوی فاش شد

هواوی تنها چند روز تا معرفی سری جدید Watch GT 5 در 19 سپتامبر 2024 فاصله دارد. غول فناوری چینی اندکی پس از عرضه گوشی هوشمند سه تایی پیشگامانه Mate XT از این پوشیدنی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

قبل از معرفی، رندرها و برخی از مشخصات کلیدی Huawei Watch GT 5 از طریق نشریه SpillSomeBeans به بیرون درز کرده است. تصاویر ساعت را در دو اندازه 41 و 46 میلی‌متری نشان می‌دهند و هر دو عمدتاً طراحی سال گذشته را حفظ کرده‌اند.

همانطور که قبلاً حدس زده شد، هر دو مدل دارای یک تاج چرخان و یک دکمه قابل برنامه ریزی ثانویه هستند. به نظر می رسد نسخه 41 میلی متری در دو رنگ Jana Blue و Jana Gold در دسترس باشد، در حالی که مدل 46 میلی متری را فقط در رنگ مشکی می توانیم ببینیم.

این نشت همچنین نشان می‌دهد که ساعت‌ها دارای قاب فلزی، بدنه فولادی ضد زنگ و ۵ دستگاه خودپرداز ضد آب خواهند بود. نسخه 41 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED و مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است. انتظار می رود عمر باتری آنها به ترتیب تا 7 و 14 روز دوام بیاورد.

ساعت‌های جدید احتمالاً شامل سیستم نظارت بر سلامت TruSense هوآوی می‌شوند که ماه گذشته در چین رونمایی شد. این سیستم قرائت‌های سلامت سریع‌تر و دقیق‌تری را وعده می‌دهد و امکان نظارت دقیق بر معیارهای کلیدی مانند ضربان قلب، SpO2 (اشباع اکسیژن خون) و دمای بدن را فراهم می‌کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.