هزینه های تعمیر Huawei Mate XT بیشتر از خرید یک آیفون جدید است

همین چند روز پیش، هواوی از اولین گوشی تاشو با صفحه نمایش سه گانه و دوگانه رونمایی کرد. راستش را بخواهید هواوی میت XT تماشایی به نظر می رسید. دارای لولای تاشو به سمت داخل و خارج است. بنابراین یک گوشی هوشمند با اندازه معمولی را می توان به یک تبلت با اندازه کامل تبدیل کرد.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، هزینه زیادی دارد. قیمت گوشی های هوشمند اکنون به پایان رسیده است، بیایید نگاهی بیندازیم.

در حال حاضر این دستگاه فقط در چین موجود است. از 19999 یوان چین شروع می شود. احتمالاً با این قیمت می توانم یک ماشین دست دوم ارزان قیمت بگیرم. این برای نسخه پایه 16/256 گیگابایتی است. نسخه 16/512 گیگابایتی 21999 یوان چین قیمت دارد، در حالی که نسخه رده بالای 16 گیگابایتی/1 ترابایتی با قیمت سنگین 23999 یوان چین قیمت گذاری شده است.

علاوه بر این، نگهداری و تعمیر دستگاه نیز هزینه زیادی خواهد داشت. هواوی لیست قیمت رسمی تعمیرات میت XT را منتشر کرد. هزینه تعویض صفحه نمایش 7999 یوان چین است. اگر ترجیح می دهید صفحه نمایش قدیمی را نگه دارید، هزینه تعمیر به 9799 یوان چین افزایش می یابد.

در صورت خرابی مادربرد، جایگزینی آن می تواند تا 10699 یوان چین برای مدل 1 ترابایتی برسد. هزینه تعمیر به تنهایی می تواند یک آیفون 16 رده بالاتر را برای شما بخرد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این شرکت Mate XT را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.