مقایسه ضخامت هواوی میت XT سه تایی در کنار گلکسی زد فولد 6

هواوی به تازگی اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان با نام Mate XT Ultimate را معرفی کرده است. سه تا می شود. و با این حال، حتی با وجود تمام این تاشوها و سه پنل در نظر گرفته شده، می‌تواند تقریباً از نظر ضخامت با آخرین Galaxy Z Fold6 سامسونگ در هنگام تا شدن مطابقت داشته باشد.

تصویر زیر که امروز در Reddit به اشتراک گذاشته شده است صدایی بلندتر از هزاران کلمه دارد.

روی کاغذ، وضعیت به این صورت است: Mate XT 12.8 میلی متر ضخامت دارد، در حالی که Fold6 12.1 میلی متر ضخامت دارد، بنابراین – روی کاغذ – سامسونگ برنده این جنگ است.

اما – فقط به تصویر بالا نگاه کنید. 0.7 میلی متر برای چشم انسان تقریباً غیرقابل تشخیص است. و سپس این واقعیت وجود دارد که هواوی به سه قسمت تا می شود! صفحه نمایش آن 10.2 اینچ است در مقایسه با صفحه نمایش تاشو Fold6 که 7.6 اینچ است. این فقط قابل مقایسه نیست.

طرفداران سامسونگ اصرار دارند که این شرکت کره ای در مورد استحکام و دوام در مورد وسایل تاشو بسیار کوشاتر است و به همین دلیل به نظر می رسد که آخرین نوآوری آن در فضا در واقع Galaxy Fold اصلی سال 2019 باشد. تمام این مدت را صرف بهبود بخشیده است جزئیات، اطمینان حاصل کنید که تک تک جزئیات در مورد تاشوهای آن بی نقص هستند.

گروه دیگر به این نکته اشاره خواهد کرد که چگونه Folds سامسونگ برای سال‌های متمادی یکسان به نظر می‌رسد، و چگونه هر سال پیشرفت‌های جزئی دریافت می‌کنند، و اینکه چگونه اکثر این پیشرفت‌ها در واقع (بسیار آهسته) سامسونگ مشکلی را که خودش ایجاد کرده را برطرف می‌کند. (فاکتور فرم باریک هنگام تا شدن)، و اینکه چگونه سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند هواوی با این سه تایی و Honor با Magic V3 (و چقدر نازک است) نوآوران واقعی اخیر در فضا بوده‌اند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.