گلکسی S25 Ultra: تاریخ عرضه، ویژگی ها، جزئیات دوربین و قیمت

پس از عرضه آیفون 16، اکنون تمام توجهات به سمت پرچمداران اندرویدی معطوف شده است. مردم منتظرند ببینند چگونه در مقابل آن ایستادگی خواهند کرد.

شایعات و فاش‌های منتشر شده درباره سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا، همراه با برادر دیگرش، گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس، در حال انجام است. با در نظر گرفتن جدول زمانی سامسونگ، انتظار می رود این دستگاه سال آینده در ژانویه عرضه شود.

قبل از آن، بیایید نگاهی به تمام اطلاعاتی که در مورد مشخصات گلکسی اس 25 اولترا داریم بیندازیم.

مشخصات کلیدی Galaxy S25 Ultra سامسونگ

بنابراین Samsung Galaxy S25 Ultra با One UI 7 مبتنی بر Android 15 عرضه خواهد شد. بنابراین شما ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد، این شامل نسخه ۲ Gemini Nano گوگل است.

این یک مدل زبان بهینه شده برای موبایل است که عملکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Circle to Search، Photo Assist و Live Translate را بهبود می بخشد. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که اتصال ماهواره ای می تواند در نهایت به S25 Ultra برسد. این امکان ارسال پیامک های اضطراری را از طریق “حالت ماهواره ای” در برنامه های پیام رسانی سامسونگ فراهم می کند.

گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ می تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر 6.9 اینچی و طراحی جدید تخت باشد که آن را سبک تر و ظریف تر از مدل های قبلی می کند. بسته به منطقه، می تواند بر روی هر دو پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 یا اگزینوس 2500 اجرا شود.

گزینه‌های ذخیره‌سازی ممکن است ثابت باقی بمانند، اما RAM شاهد افزایش خواهد بود و مدل‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی 16 گیگابایت رم دریافت می‌کنند. برای باتری‌ها، ممکن است مانند دفعه قبل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و 45 وات ببینیم.

در قسمت جلوی دوربین، انتظار نمی رود که ارتقاء زیادی داشته باشد. این دوربین می‌تواند سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، زوم اپتیکال 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5 برابری 50 مگاپیکسلی و دوربین‌های زوم اپتیکال 50 مگاپیکسلی را داشته باشد، این بدون تغییر باقی می‌ماند. تنها ارتقای تایید شده یک حسگر فوق عریض پیشرفته است.

چقدر می تواند هزینه داشته باشد؟

انتظار می رود Galaxy S25 Ultra نسبت به نسل های قبلی گران تر باشد. قیمت ها می تواند از 1299.99 دلار برای مدل 256 گیگابایتی، 1469.99 دلار برای نسخه 512 گیگابایتی و 1709.99 دلار برای نسخه 1 ترابایتی شروع شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.