واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد چهره‌های عمومی را برای حالت صوتی متا هوش مصنوعی انتخاب کنند

واتساپ برای اندروید به زودی قابلیت چت صوتی دو طرفه را برای چت بات هوش مصنوعی درون برنامه‌ای (AI) Meta AI یکپارچه خواهد کرد.

در حال حاضر، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که ویژگی حالت صوتی شامل چندین صدا از چهره‌های عمومی نیز می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تجربه خود را از تعامل با ربات چت شخصی‌سازی کنند.

علاوه بر این، صداهای دیگری از ایالات متحده و بریتانیا نیز در این ویژگی ادغام شده اند. قابل ذکر است که حالت صدای متا هوش مصنوعی قادر خواهد بود مکالمات را با کاربران به شیوه ای انسان گونه انجام دهد.

حالت صدای متا هوش مصنوعی در واتساپ

بر اساس پست ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo، اطلاعات مربوط به صدای چهره های عمومی در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید نسخه 2.24.19.32 مشاهده شد. این ویژگی در حال حاضر قابل مشاهده نیست و در نتیجه، کسانی که در برنامه Google Beta ثبت نام کرده اند، نمی توانند آن را ببینند.

گزینه های صدای واتساپ متا اوی واتساپ متا AI Voices - چیکاو

در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب ویژگی، می توان مشاهده کرد که واتس اپ در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی چندین صدا برای هوش مصنوعی متا است. گفته می شود که این صداها در زیر و بم، توناژ و لهجه متفاوت هستند تا تجربه منحصر به فردی را برای کاربران فراهم کنند. اینها احتمالاً شبیه حالت صوتی موجود ChatGPT هستند که چهار صدای مختلف را به کاربران ارائه می دهد.

طبق ویژگی ردیاب، سه صدا با لهجه بریتانیایی و دو صدا با لهجه آمریکایی وجود دارد. جزئیات مربوط به جنسیت، زیر و بم، یا لهجه منطقه ای آنها به اشتراک گذاشته نشد. جالب اینجاست که گفته می شود چهار صدای متعلق به شخصیت های عمومی نیز وجود خواهد داشت. در حالی که این نام ها فاش نشده است، گفته می شود که آنها می توانند از افراد تأثیرگذار یا افراد مشهور باشند.

این حرکت جدیدی برای متا، شرکت مادر واتساپ نیست. سال گذشته، این شرکت چندین چت ربات سفارشی هوش مصنوعی را بر اساس شخصیت اینفلوئنسرها، افراد مشهور و دیگر چهره‌های برجسته در مسنجر معرفی کرد. گزینه صوتی احتمالاً توسعه آن پروژه است و می تواند به کاراکترهای هوش مصنوعی تعمیم یابد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.