سری آیفون 16 از شارژ سریع سیمی تا 45 وات پشتیبانی می‌کند، 50 درصد سریع‌تر از آیفون 15!

سری آیفون 16 در رویداد “Its Glowtime” این شرکت در Apple Park در 9 سپتامبر راه اندازی شد. جدیدترین سری گوشی های هوشمند اپل چندین به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری را نسبت به سری آیفون 15 به همراه دارد.

با این حال، یکی از ارتقاهایی که غول فناوری کوپرتینویی آن را تبلیغ نکرده است، اما گفته می‌شود با سری آیفون 16 عرضه خواهد شد، سرعت شارژ بسیار سریع‌تر از نسل قبلی خود است.

شارژ سریعتر آیفون سری 16

در پستی در X (توئیتر سابق)، متخصص ShrimpApplePro گواهینامه دریافت شده توسط سری آیفون 16 را از مرکز گواهی کیفیت چین به اشتراک گذاشت. طبق جزئیات، جدیدترین مدل‌های آیفون اپل از شارژ سریع ۴۵ واتی از طریق USB Type-C پشتیبانی می‌کنند. گفته می‌شود که سری آیفون 16 با ولتاژ 5 تا 15 ولت و 3 آمپر تست می‌شود که به طور بالقوه به حداکثر ظرفیت شارژ 45 وات با اتصال سیمی تبدیل می‌شود.

این باعث می‌شود که سری آیفون 16 از نظر شارژ تقریباً 50 درصد سریع‌تر از سری آیفون 15 باشد که ادعا می‌شد از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کرد اما طبق گزارش‌ها حداکثر 27 تا 29 وات بود. با وجود اینکه مدل‌های جدید آیفون اپل از سرعت‌های بالاتر پشتیبانی می‌کنند، سازنده آیفون همچنان آداپتور 20 واتی خود را به‌عنوان تنها راه برای دستیابی به شارژ سریع در تلفن‌های هوشمند خود رسماً فهرست می‌کند.

با این حال، اپل مشخص کرد که شارژ MagSafe اکنون می تواند شارژ سریع بی سیم تا 25 وات را ارائه دهد، اگرچه به آداپتور برق با رتبه بندی صحیح نیاز دارد. ادعای دیگری توسط Ice Universe مطرح شد که نشان داد حداکثر قدرت شارژ آیفون 16 در واقع 39 وات است.

سری آیفون 16 که در روز دوشنبه عرضه شد، چندین ارتقاء را نسبت به نسل قبلی خود به ارمغان می آورد و شامل چهار مدل است. لیست ویژگی های جدید شامل دکمه کنترل دوربین جدید، چیپست های قدرتمند سری A18 و دوربین های بهبود یافته است.

اپل با جدیدترین سیستم عامل iOS 18 (OS)، ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند خلاصه‌سازی صفحات وب، ابزارهای نوشتن، ابزار پاکسازی و سیری هوشمندتر را نیز معرفی کرده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.