برنامه Google Home بالاخره نوار جستجو را دریافت می کند

سال گذشته، گوگل یک برنامه بازطراحی شده Google Home را برای اندروید منتشر کرد که پیشرفت های گسترده ای را ارائه کرد. در حالی که شرکت روی ارائه چیزهای بزرگ متمرکز بود، فراموش کرد دو چیز بسیار اساسی را به برنامه اضافه کند، یک نوار جستجو در تب Devices و پشتیبانی از قالب Material You. خوب، گوگل بالاخره در حال رفع آن است.

طبق گزارش جدیدی از Android Authority، برنامه Google Home برای اندروید نسخه 3.23.1.3 که گوگل هنوز آن را برای عموم منتشر نکرده است، دارای نوار جستجو در تب Devices است. می‌گوید «جستجوی دستگاه‌ها در اینجا». این ویژگی جدید به افراد امکان می‌دهد تا با تایپ نام دستگاه، دستگاهی را جستجو کنند.

این نسخه از برنامه Google Home برای اندروید از قالب بندی Material You نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که اگر گوشی هوشمند Galaxy شما به طور خودکار یک رنگ برجسته را بر اساس تلفن هوشمند خود انتخاب کند یا اگر به صورت دستی یکی را انتخاب کنید، برنامه Google Home با آن رنگ ها سازگار می شود و آن را ایجاد می کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که گوگل آن نسخه از برنامه را برای عموم عرضه می کند، وجود ندارد. با این حال، این شرکت می تواند آن را در چند روز آینده راه اندازی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.