گوشی گلکسی S24 FE ممکن است به اندازه ادعاهای قبلی گران نباشد

در اوایل این هفته، اطلاعات فاش شده در مورد گوشی هوشمند Fan Edition آینده سامسونگ، Galaxy S24 FE، نشان داد که این شرکت قیمت نسخه پایه گوشی را که دارای 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، حدود 100 یورو بالاتر از مدل قبلی خود، Galaxy S23 FE خواهد بود. ، قیمت آن را به 799 یورو رساند. این برای طرفداران بسیار ناامید کننده بود.

خوب، اکنون گزارش دیگری درباره قیمت گلکسی اس 24 FE از منبع دیگری داریم و این گزارش می گوید که وضعیت به بدی نسخه قبلی نخواهد بود. به علاوه، قیمت رم 8 گیگابایتی + حافظه 256 گیگابایتی دیگر گوشی و همچنین رندرهای دستگاه را در هر چهار رنگی که عرضه خواهد شد، نشان می دهد.

در X/Twitter، پست جدیدی از MysteryLupin@ ادعا می‌کند که سامسونگ نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی S24 FE را با قیمت 749 یورو عرضه خواهد کرد. این 50 یورو کمتر از چیزی است که گزارش قبلی پیشنهاد کرده بود. علاوه بر این، منبع اطلاعاتی می گوید که این شرکت نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دستگاه را 809 یورو قیمت خواهد داشت.

رندرهای تازه منتشر شده از Galaxy S24 FE این دستگاه را در هر چهار رنگی که سامسونگ آن را در گرافیتی، نعنایی، زرد و آبی عرضه خواهد کرد، نشان می دهد. دستگاه آینده مشابه Galaxy S23 FE به نظر می رسد، که چیز خوبی است زیرا دستگاه نسل فعلی با طراحی متقارن، تمیز و پیچیده عالی به نظر می رسد.

در حال حاضر، گلکسی S24 پلاس حدود 800 یورو قیمت دارد. اگر سامسونگ گلکسی اس 24 FE را با قیمت 749 یورو عرضه کند، تفاوت قیمت بسیار کمی بین این دو گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.