کوچکترین مدل گوشی گلکسی اس 25 را اینجا ببینید!

تنها چند روز پس از اینکه رندرهای فاش شده گلکسی اس 25 اولترا و طراحی آن را به ما نشان دادند، فاش جدیدی نشان داد که مدل پایه گلکسی اس 25 چگونه خواهد بود. منبع دوباره آندروید Headlines است که اوایل امروز چندین رندر از گوشی منتشر کرد.

از طراحی کلی گرفته تا ابعاد، گلکسی اس 25 بسیار شبیه به گلکسی اس 24 است. تنها تغییر قابل توجه اضافه شدن یک حلقه بافت در اطراف هر سه دوربین عقب است. سامسونگ در اوایل سال جاری این عنصر طراحی را با Galaxy Z Fold 6 معرفی کرد.

حاشیه های نمایشگر نیز در نگاه اول کوچکتر از حاشیه های گلکسی اس 24 به نظر می رسد. با این حال، با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه خواهید شد که حاشیه ها کم نشده اند. و این خوب است، زیرا حاشیه‌های سری گلکسی S24 در حال حاضر بسیار کم است.

طراحی گلکسی اس 25 مشابه گلکسی اس 24 خواهد بود

ابعاد گلکسی اس 25 146.9 در 70.4 در 7.2 میلی متر گزارش شده است. ابعاد گلکسی اس 24 147 در 70.6 در 7.6 میلی متر است، بنابراین S25 اندکی باریک تر خواهد بود. با این حال، مشخصات باریک‌تر بر ظرفیت باتری تأثیر نمی‌گذارد. سامسونگ ظرفیت باتری را از 3900 میلی آمپر ساعت در گلکسی اس 23 به 4000 میلی آمپر ساعت در گلکسی اس 24 ارتقاء داده است و انتظار می رود که همان باتری گلکسی اس 25 را تامین کند.

بنابراین، هرگونه افزایش باتری به بهینه‌سازی نرم‌افزار و کارایی تراشه‌هایی مربوط می‌شود که خط تولید پرچم‌دار بعدی سامسونگ گلکسی اس را تامین می‌کند. در مورد تراشه ها، مشخص نیست که آیا سامسونگ از تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون استفاده خواهد کرد یا خیر.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است Exynos 2500، جانشین Exynos 2400 گلکسی S24 را کنار بگذارد و با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 که هنوز معرفی نشده است، وارد عمل شود. اما هیچ مدرک مشخصی برای حمایت از هر یک از این نتایج وجود ندارد.

بسیاری از مردم، از جمله برخی از طرفداران سرسخت سامسونگ، اسنپدراگون را به اگزینوس ترجیح می دهند. با این حال، دومی ممکن است انتخاب بهتری در سال آینده باشد. گفته می شود اسنپدراگون 8 نسل 4 بسیار گران است و این ممکن است سامسونگ را مجبور کند تا قیمت درخواستی را افزایش دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.