Gemini Live اکنون برای همه کاربران اندروید رایگان است

ماه گذشته، در MadeByGoogle 2024 Keynote، گوگل Gemini Live را معرفی کرد، حالتی برای اپلیکیشن Gemini که به شما امکان می‌دهد به صورت آزادانه با دستیار هوش مصنوعی صحبت کنید. در آن زمان، این شرکت آن را فقط برای کاربران Gemini Advanced در دسترس قرار داد. خوب، این برند اکنون آن را به کاربرانی که مشترک سرویس پولی نیستند نیز به صورت رایگان ارائه می دهد.

در X، گوگل در یک پست جدید اعلام کرده است: «ما شروع به عرضه رایگان Gemini Live به زبان انگلیسی برای افراد بیشتری که از برنامه اندروید استفاده می کنند، هستیم. برای گفتگو با جمینی، کاوش در یک موضوع جدید یا ایده‌های طوفان فکری، به برنامه زنده بروید. در برنامه Gemini مراقب Gemini Live باشید.

وقتی Google Gemini Live را برای حساب یا دستگاه شما در دسترس قرار می دهد، نمادی شبیه گفتار به طور خودکار در گوشه سمت راست پایین برنامه Gemini ظاهر می شود. می توانید آن را فشار دهید تا این ویژگی فعال شود و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. ما آن را در Galaxy S23 خود در هند دریافت نکرده ایم. این نشان می دهد که این شرکت می تواند این ویژگی را در مراحل مختلف ارائه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.