کروم به شما امکان می دهد اعلان های مزاحم را غیر فعال کنید

می‌دانید چگونه، علی‌رغم اینکه سال‌ها پیش به خودتان قول داده‌اید که دیگر هرگز این کار را نخواهید کرد، وقتی وب‌سایت‌ها از شما می‌خواهند اعلان‌هایی برای شما ارسال کنند، همچنان روی بله ضربه می‌زنید؟ اگر چنین است، پس مطمئناً از اینکه اعلان‌های شما توسط اعلان‌های تصادفی وب‌سایت‌های تصادفی به هم ریخته شده، چقدر آزاردهنده است.

خوشبختانه، Google Chrome راه حلی دارد – لغو اشتراک فوری، در خود اعلان. این اولین بار در پیکسل ها راه اندازی می شود، اما قول داده شده است که به زودی روی دستگاه های اندرویدی بیشتری نصب شود و گزینه لغو اشتراک را درست در داخل اعلان ارائه می دهد. روی آن ضربه بزنید و کارتان تمام شد – حداقل با اسپم آن سایت خاص.

بدیهی است که باید همه آنها را یکی یکی مرور کنید. و نگران نباشید، اگر به‌طور تصادفی روی لغو اشتراک ضربه بزنید، می‌توانید اقدام خود را لغو کنید و در صورت تمایل به هرزنامه ادامه دهید.

جدای از این ویژگی، کروم یک بررسی ایمنی بهبودیافته نیز دریافت می‌کند که به‌طور خودکار در پس‌زمینه اجرا می‌شود و مجوزهای اعلان را از سایت‌هایی که Google Safe Browsing آنها را «فریب کاربران برای اعطای مجوز» می‌داند لغو می‌کند (بنابراین، می‌دانید که بیشتر از آنها).

بررسی ایمنی جدید شما را از اقداماتی که انجام می‌دهد، مانند لغو مجوزها از سایت‌هایی که دیگر بازدید نمی‌کنید، پرچم‌گذاری اعلان‌های ناخواسته و موارد دیگر را مطلع می‌کند. همچنین مواردی را که نیاز به توجه شما دارند، مانند هر مشکل امنیتی که باید به آن رسیدگی شود، به شما یادآوری می کند.

در نهایت، می‌توانید مجوزهایی مانند دسترسی به دوربین و میکروفون خود را فقط برای یک بار اعطا کنید. به محض اینکه سایت مورد نظر را ترک کنید، مجوزها لغو می شوند و سایت نمی تواند از آنها استفاده کند تا زمانی که به صراحت دوباره آنها را اعطا کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.