زاکربرگ درباره پروژه هایی فراتر از رسانه های اجتماعی در متا صحبت می کند

مرکز چیس در سانفرانسیسکو عصر سه شنبه شلوغ بود، اما برای بازی گلدن استیت وریرز نبود. در عوض، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در مقابل هزاران طرفدار برای گفتگوی صریح با دیوید روزنتال و بن گیلبرت، مجریان پادکست Acquired روی صحنه رفت.

بنیانگذار متا به تدریج در حال تغییر نام تجاری خود است. تصویر زاکربرگ از پرورش گاو در هاوایی گرفته تا ظاهری آرام‌تر، از جمله تی‌شرتی که او به طراحی آن کمک کرد با حروف یونانی «یادگیری از طریق رنج» تغییر کرده است. روی صحنه، او به این نکته اشاره کرد که چقدر تغییر کرده است – هم از نظر شخصی و هم در تجارت.

زاکربرگ اعتراف کرد که در گذشته برای برخی مسائل، به ویژه در مورد نقش فیس بوک در مناقشات سیاسی، از جمله انتخابات 2016 ایالات متحده، بیش از حد مقصر بوده است.

در حالی که رسانه های اجتماعی در قلب تجارت متا باقی مانده است، زاکربرگ درباره پروژه های دیگر ابراز هیجان کرد. او آماده است تا فراتر از رسانه‌های اجتماعی بر تولید محصولات «عالی‌تر» تمرکز کند. با این حال، با استفاده روزانه میلیاردها نفر از سیستم عامل های متا، تعدیل محتوا و تصمیم گیری های دشوار همیشه بخشی از کار باقی می ماند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.