کاربران گوشی Pixel 9 Pro Fold مشکلات 5G را در سطح جهانی گزارش می دهند

گوگل چند هفته پیش از جدیدترین سری پیکسل 9 خود رونمایی کرد. یکی از جالب‌ترین گوشی‌های این مجموعه، Google Pixel 9 Pro Fold بود. اکنون، کاربرانی که از Pixel 9 Pro Fold استفاده می‌کنند، مشکلات دسترسی به خدمات 5G در شبکه AT&T را گزارش می‌کنند. ببینیم موضوع چیست.

بسیاری از کاربران Pixel 9 Pro Fold به Reddit مراجعه کردند تا ناامیدی خود را از این واقعیت که آنها قادر به دسترسی به خدمات 5G در شبکه‌های AT&T نیستند به اشتراک بگذارند. نکته اینجاست که برخلاف سال گذشته، AT&T Pixel 9 Pro Fold را حمل نمی کند، که منجر به سردرگمی شده است. با توجه به اینکه باندهای شبکه لازم پشتیبانی می شوند، دستگاه های قفل شده از نظر تئوری باید با هر حاملی کار کنند.

بنابراین، طبق گفته همه کاربران Reddit، آنها قادر به رسیدن به سرعت واقعی 5G در Pixel 9 Pro Fold خود نیستند. در عوض، آنها به اتصالات LTE چسبیده اند. این مسئله سرعت اینترنت آنها را محدود می کند. برخی از کاربران حتی مشکلات مشابهی را با سایر دستگاه‌های پیکسل 9 گزارش می‌کنند. این در حالی است که AT&T مدل هایی مانند Pixel 9، 9 Pro و 9 Pro XL را مستقیماً به فروش می رساند.

برای این کار، برخی از کاربران راه‌حل‌های موقتی مانند برداشتن سیم‌کارت و قرار دادن آن در دستگاه دیگری را قبل از بازگرداندن آن به Pixel 9 Pro Fold امتحان می‌کنند. اما حتی با این روش، کاربران فقط برای مدت کمی به شبکه‌های 5G دسترسی پیدا می‌کنند تا اینکه تلفن به شبکه LTE یا «5Ge» AT&T برگردد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.