احتمالا اندروید 16 برای دسترسی به تنظیمات سریع نیاز به دو کشیدن انگشت داشته باشد

در حالی که ما مشتاقانه منتظر انتشار رسمی اندروید 15 برای تلفن های پیکسل هستیم (که در هفته های آینده پیش بینی می شود)، زمزمه هایی از آنچه در آینده در حال انجام است در حال چرخش است.

کشف اخیر میشال رحمان از Android Authority در آخرین نسخه بتای Android 15 QPR نشان می‌دهد که ممکن است گوگل در حال برنامه‌ریزی تغییرات اساسی برای اعلان‌ها و تنظیمات سریع در اندروید 16 سال آینده باشد.

تغییر پیشنهادی شامل یک رویکرد تقسیم به اعلان ها و تنظیمات سریع است. کشیدن انگشت به پایین یک پنل اعلان باریک را نشان می دهد که احتمالاً حدود یک چهارم صفحه را اشغال می کند. این می‌تواند روشی کمتر مخرب برای بررسی اعلان‌ها بدون مخفی کردن کل صفحه نمایش ارائه دهد.

با این حال، هد خراش واقعی با دسترسی به تنظیمات سریع همراه است. به نظر می رسد گوگل در حال بازی با این ایده است که برای گسترش بیشتر سایه اعلان ها و آشکار کردن تنظیمات سریع، نیاز به کشیدن انگشت با دو انگشت دارد.

خود پنل تنظیمات سریع نسبتاً بدون تغییر به نظر می رسد، البته با چند ترفند. کنترل روشنایی فضای اختصاصی خود را با یک برچسب متنی دریافت می کند، در حالی که به نظر می رسد کاشی های باقی مانده کمی کوچک شده اند.  کشیدن انگشت به شما امکان می دهد به لیست کامل تنظیمات دسترسی داشته باشید.

شایان ذکر است که این طراحی هنوز کامل نشده است. بسیاری از تنظیمات در پانل تنظیمات سریع وجود ندارد و گوگل تایید نکرده است که آیا این رابط کاربری اصلاح‌شده در اندروید 16 روشن خواهد شد یا خیر.

در حال حاضر، تمرکز بر روی اندروید 15 باقی مانده است. کاربران پیکسل می‌توانند انتظار به‌روزرسانی را در هفته‌های آینده داشته باشند و سایر سازندگان مانند سامسونگ، آنر و وان پلاس نیز در ماه‌های آینده از این به‌روزرسانی پیروی کنند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.