مدیر موبایل سامسونگ شخصاً بر توسعه One UI 7 نظارت دارد

انتظار می‌رفت که سامسونگ اولین بروزرسانی One UI 7.0 را تا پایان جولای 2024 منتشر کند. با این حال، به‌روزرسانی به تعویق افتاد و سپس گزارش شد که برنامه One UI 7.0 Beta در نیمه دوم آگوست آغاز می‌شود. حتی این اتفاق نیفتاد. اکنون گزارش شده است که رئیس بخش موبایل سامسونگ شخصاً از رضایت بخش بودن توسعه One UI 7.0 اطمینان حاصل می کند.

MX head TM Roh شخصاً بر توسعه به‌روزرسانی One UI 7 نظارت دارد

به گفته افشاگر معتبر Ice Universe (UniverseIce@)، سرپرست Samsung Mobile Experience (MX) TM Roh شخصاً بر توسعه به‌روزرسانی One UI 7.0 نظارت می‌کند. ظاهراً او شروع به توجه ویژه به تجربه نرم افزاری در دستگاه های گلکسی سامسونگ کرد. اگر این درست باشد، کیفیت نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت کره‌جنوبی می‌تواند به زودی شاهد بهبود چشمگیری باشد.

قبلاً گزارش‌هایی درباره One UI 7.0 دیده‌ایم که دارای انیمیشن‌ها و انتقال‌های بسیار روان‌تر است. همچنین شایعه شده است که نسخه جدید One UI سامسونگ به طور کلی نرم‌تر است. گزارش شده است که سامسونگ انتشار به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 را به تعویق انداخت تا اطمینان حاصل کند که نرم‌افزار تا حد امکان دارای اشکالات کمتری است و به طور کلی عملکرد پایداری دارد.

بر اساس گزارش‌ها و افشاگری‌های قبلی، One UI 7.0 یک اصلاح بزرگ UI و UX را به ارمغان می‌آورد که دارای طرح‌بندی Quick Panel جدید، انیمیشن‌ها و انتقال‌های نرم‌تر، نمادهای برنامه‌های جدیدتر برای برخی از برنامه‌های موجود، اعلان‌های گردتر، ابزارک‌های جدید، برنامه دوربین کاملاً اصلاح‌شده با دسترسی یک دست بهبود یافته و یک عنصر رابط کاربری قرص شکل در بالای صفحه که فعالیت های در حال انجام (مانند تایمر) را نشان می دهد.

سامسونگ می تواند برنامه One UI 7.0 Beta را برای سری گلکسی اس 24 تا پایان این ماه باز کند. برنامه بتا، طبق معمول، می تواند در چین، آلمان، هند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در دسترس باشد. سایر دستگاه های سامسونگ می توانند طی چند هفته آینده به برنامه بتای آینده اضافه شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.