برندگان پارالمپیک با گلکسی زد فلیپ 6 سلفی می گیرند

در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، مراسم مدال‌آوری با سلفی پیروزی جشن گرفته شد، جایی که برندگان با گلکسی Z Flip 6 Olympic Edition سامسونگ عکس سلفی گرفتند. اکنون، برندگان بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس نیز لحظات مدال‌آوری خود را با Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition ثبت می‌کنند.

سامسونگ اعلام کرده است که با همکاری کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، غول فناوری کره‌جنوبی «تصویر جدیدی از سلفی پیروزی مورد علاقه طرفداران برای بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس ارائه کرده است تا به پارالمپیک‌ها فرصتی بدهد تا خاطرات حماسی خود را با آنها به اشتراک بگذارند. طرفداران در سراسر جهان.”

همچنین می‌افزاید: «برای اطمینان از بهترین تجربه برای ورزشکاران، این لحظه در محیطی صمیمی‌تر در منطقه مختلط در مسابقات منتخب از جمله پارا تکواندو، پارا دو و میدانی و موارد دیگر اتفاق افتاد.» تصاویر گرفته شده توسط ورزشکاران به صورت خودکار در Athlete365 آپلود شد تا بتوانند با همه به اشتراک بگذارند.

پیش از این، سامسونگ حدود 5000 دستگاه از Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition را بین پاتالیمپیان ها توزیع کرده بود، همانطور که 17000 دستگاه از گوشی هوشمند را بین المپیکی ها توزیع کرد. به طور کلی، سامسونگ به شدت از هر دو بازی پشتیبانی می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.