گوگل چهار ویژگی جدید اندروید را معرفی می کند که به پیکسل محدود نمی شود

گوگل چهار ویژگی جدید اندروید را عرضه می کند، و اینها به پیکسل های آن محدود نمی شوند. همچنین یک ویژگی جایزه برای Wear OS ذکر شده است.

اول، TalkBack، صفحه‌خوان Android، از مدل‌های Gemini «در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده» استفاده می‌کند تا به شما امکان می‌دهد توضیحات صوتی دقیقی از تصاویر بشنوید، صرف نظر از اینکه به رول دوربین، تصاویر در پیام‌های متنی یا در رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنید.

در مرحله بعد، Google یک ویژگی Circle to Search را که قبلاً پوشش داده بودیم رسمی کرده است – توانایی تشخیص آهنگی که در نزدیکی شما یا روی تلفن شما پخش می شود.

سوم، اکنون می توانید بدون توجه به محتوای صفحات در کروم به آنها گوش دهید. شما حتی می توانید سرعت گوش دادن ترجیحی را مانند پادکست ها و همچنین نوع صدا و زبان انتخاب کنید.

سیستم هشدار زلزله اندروید در حال گسترش به تمام ایالت ها و شش قلمرو ایالات متحده است و از تشخیص زلزله با منبع جمعیت استفاده می کند تا چند ثانیه قبل از شروع لرزش هشدارهای بالقوه نجات دهد. هنگامی که تکان دادن تمام شد، نکاتی را نیز در مورد کارهای بعدی دریافت خواهید کرد.

در نهایت، می‌توانید از نقشه‌های آفلاین در Google Maps در Wear OS استفاده کنید، همانطور که هفته‌ها پیش گزارش دادیم. ساعت شما می تواند به نقشه هایی که در تلفن خود دانلود کرده اید دسترسی داشته باشد. دو میانبر جدید به شما این امکان را می دهد که وقتی دوباره آنلاین هستید با صدای خود مقصدها را جستجو کنید یا با ضربه زدن روی صفحه ساعت خود موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشاهده کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.