جزئیات به روز رسانی امنیتی سپتامبر 2024 سامسونگ فاش شد

سامسونگ جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی خود را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی منتشر کرده است. به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2024 می‌تواند به زودی برای دستگاه‌های این شرکت عرضه شود و برخی از تلفن‌ها ممکن است آن را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی One UI 6.1.1 دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر فقط به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2024 سامسونگ 67 آسیب‌پذیری و حفره را برطرف می‌کند

یک روز پس از اینکه گوگل آپدیت امنیتی سپتامبر 2024 را برای گوشی های پیکسل و اندروید به طور کلی منتشر کرد، سامسونگ جدیدترین وصله امنیتی گوشی های خود را معرفی کرد. وصله امنیتی سپتامبر 2024 67 آسیب پذیری موجود در نسخه قبلی نرم افزار را برطرف می کند. 44 مورد از این 67 رفع آسیب‌پذیری توسط Google انجام شده است، در حالی که سامسونگ 23 رفع آسیب‌پذیری را ابداع کرده است.

از 44 اصلاح ارائه شده توسط Google، یکی به عنوان “بحرانی” علامت گذاری شده است، در حالی که 32 مورد “بالا” در اولویت هستند. رفع آسیب‌پذیری‌های ارائه‌شده توسط سامسونگ عمدتاً از نظر اهمیت «بالا» یا «متوسط» مشخص شده‌اند. این شرکت کره جنوبی برخی از آسیب پذیری های امنیتی را که با وصله امنیتی سپتامبر 2024 برطرف کرده است، توضیح داده است. مشکلاتی را در One UI’s WindowManagerService، My Files، Theme Center، ابزار نظارت بر عملکرد، One UI Home، Samsung DeX و Samsung Knox یافت.

سامسونگ هنوز وصله امنیتی سپتامبر 2024 را برای هیچ یک از تلفن ها یا تبلت های خود منتشر نکرده است. با این حال، ما انتظار داریم که به‌روزرسانی امنیتی جدید به زودی به دستگاه‌های گلکسی پیشرفته از جمله گلکسی S23 و Galaxy S24 برسد. گوشی های هوشمند تاشو جدید، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 نیز ممکن است در چند روز آینده آخرین به روز رسانی را دریافت کنند.

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های میان‌رده و سطح پایه ممکن است پیش از پایان این ماه به‌روزرسانی امنیتی جدید را دریافت کنند. بسیاری از واحدهای قفل شده توسط شرکت مخابراتی نیز ممکن است کمی دیرتر از مدل‌های قفل‌شده کارخانه، به‌روزرسانی را دریافت کنند.

به روز رسانی One UI 6.1.1 چطور؟

به روز رسانی One UI 6.1.1 با گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 آغاز شد و انتظار می رفت ماه گذشته برای سایر دستگاه ها عرضه شود.

با این حال، سامسونگ هنوز این به روز رسانی را منتشر نکرده است. این بار، انتظار می‌رود که به‌روزرسانی مبتنی بر One UI 6.1.1 برای گوشی‌های هوشمند معمولی سبک اسلب نیز در دسترس قرار گیرد. پیش از این، به روز رسانی One UI x.1.1 فقط به تلفن ها و تبلت های تاشو محدود می شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.