هوش مصنوعی متا واتساپ به زودی حالت صوتی را برای اندروید دریافت می کند

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان است و برای همگام شدن با آن، به راه‌اندازی ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسان متعلق به متا در حال کار بر روی یک ویژگی جدید حالت صوتی برای چت ربات هوش مصنوعی درون برنامه‌ای خود، Meta AI است.

هنگامی که این ویژگی جدید هوش مصنوعی رونمایی شد، می‌توانید با ربات چت در مکالمات صوتی دو طرفه شرکت کنید. بنابراین به زبان ساده، شما با هوش مصنوعی در واتساپ چت می کنید. طبق WABetaInfo، ویژگی Voice Mode اخیراً در نسخه آزمایشی WhatsApp برای اندروید نسخه 2.24.18.18 مشاهده شده است.

ما مطمئن نیستیم که واتساپ این ویژگی را به زودی راه‌اندازی کند یا خیر، این شرکت سخت‌گیرانه درباره آن صحبت کرده است. اگر از گزارش های رسانه ها استفاده کنیم، این ویژگی هنوز در حال توسعه است و در نسخه بتا فعلی برنامه قابل مشاهده نیست. اگر بخشی از برنامه Google Beta هستید، هنوز نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اسکرین شات هایی که توسط WABetaInfo به اشتراک گذاشته شده اند، رابط کاربری ویژگی Voice Mode را نشان می دهند. اگر روی دکمه Meta AI بالای نماد چت جدید کلیک کنید و آن را به مدت طولانی فشار دهید، می توانید حالت صوتی را فعال کنید. علاوه بر این، حتی می توانید با ضربه زدن روی نماد شکل موج واقع در کنار فیلد متن در چت متا هوش مصنوعی به حالت هندزفری دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، اسکرین شات ها یک صفحه پایین را نشان می دهند که رابط حالت صوتی Meta AI را نشان می دهد. یک نماد هاله دایره‌ای وجود دارد که حالت صدای فعال را نشان می‌دهد، همراه با گزینه‌هایی برای بلندگو، بی‌صدا کردن و قطع ارتباط از حالت صوتی.

هنگامی که این ویژگی راه اندازی می شود، حالت صوتی می تواند ده صدای مختلف داشته باشد که تنوع در لهجه ها، تونالیته ها و احتمالاً جنسیت را ارائه می دهد. اما هنوز نمی دانیم که آیا شامل زبان های مختلف می شود یا خیر.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.