Galaxy Watch شما اکنون اطلاعات آب و هوای بیشتری را در Forecast Tile نشان می دهد

در Galaxy Watch مجهز به سیستم عامل Wear OS، پیش‌بینی اپلیکیشن Google Weather اطلاعاتی درباره چهار چیز، مکان، دمای فعلی، بالاترین و پایین‌ترین دما و شرایط آب و هوایی فعلی به شما نشان می‌دهد. خوب، گوگل آن را به روز می کند تا پارامترهای بیشتری را نشان دهد.

گوگل در حال به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Weather برای Wear OS است.پیش بینی سه یا چهار ساعت آینده (بسته به اندازه صفحه نمایش دستگاه) را در محل شرایط آب و هوایی فعلی نشان می دهد، همانطور که در تصویر زیر به اشتراک گذاشته شده توسط 9To5Google می بینید.

Wear OS Google Weather Forecast Tile Update - چیکاو

به‌روزرسانی، نسخه برنامه Google Weather را به 1.9.269 تغییر می‌دهد. بر اساس گزارش‌های مختلف، گوگل این به‌روزرسانی را برای همه دستگاه‌های Wear OS ارائه می‌کند، به این معنی که به زودی برای ساعت‌های گلکسی نیز در دسترس خواهد بود. برای بررسی آن، به Play Store » My Apps » Update all بروید.

با به روز رسانی، مردم مجبور نخواهند شد مراحل اضافی را برای بررسی پیش بینی آب و هوا برای چند ساعت آینده طی کنند. ما امیدواریم که Google سایر برنامه‌ها و کاشی‌های Wear OS شخص اول را نیز به‌روزرسانی کند تا بتواند از نمایشگرهای بزرگی مانند صفحه‌نمایش گلکسی واچ اولترا استفاده کامل کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.