شما می توانید منطقه انتخاب شده با Circle to Search را به عنوان تصویر به اشتراک بگذارید

Circle to Search گوگل توسط سامسونگ با Galaxy S24 در بازار معرفی شد. از آن زمان، گوگل به طور مداوم ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است.

در رویداد Made By Google در اوایل این ماه، گوگل ویژگی دیگری را برای Circle to Search اعلام کرد که به شما امکان می‌دهد بخشی از صفحه را که برجسته کرده‌اید به اشتراک بگذارید. در آن زمان، این برند گفت که این ویژگی را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. خوب، درست قبل از اینکه وارد ماه شویم، شروع به فشار دادن این ویژگی کرده است.

همانطور که در اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط 9To5Google می بینید، هنگامی که Circle to Search را فعال می کنید و چیزی را روی صفحه برجسته می کنید، گزینه “اشتراک گذاری” درست بالای قسمت انتخابی ظاهر می شود. پس از کلیک بر روی آن، برنامه Google برگه اشتراک‌گذاری را نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد انتخاب را به‌عنوان یک تصویر به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که این ویژگی تصویر را در دستگاه شما ذخیره نمی کند. با این حال، اگر می‌خواهید آن را در تلفن خود ذخیره کنید، می‌توانید آن را در Google Photos، Google Drive یا Google Keep از منوی اشتراک‌گذاری آپلود کنید.

گوگل باید این ویژگی را در تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که Circle to Search را ارائه می‌کنند، در دسترس قرار دهد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا شرکت این ویژگی را با به‌روزرسانی برنامه Google یا به‌عنوان تغییر سمت سرور ارائه می‌کند. اگر از طریق به روز رسانی برنامه Google باشد، برای دریافت این ویژگی باید برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید. اگر از طریق تغییر سمت سرور باشد، باید منتظر بمانید تا Google آن را برای دستگاه شما در دسترس قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.