نسخه ویژه گلکسی زد فولد سامسونگ از قلم S پشتیبانی می‌کند

طبق شایعات جدید امروز، گلکسی Z Fold Special Edition که اغلب شایعه شده بود، که تا همین اواخر با نام Galaxy Z Fold Slim یا Galaxy Z Fold Ultra شناخته می شد، در واقع از قلم S Pen پشتیبانی می کند.

این در تضاد با شایعه قبلی است که ادعا می کرد از قلم سامسونگ پشتیبانی نمی کند. البته، ما نمی توانیم صحت هیچ یک از این شایعات را تضمین کنیم، بنابراین هر دوی آنها را با کمی نمک مصرف کنید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که پشتیبانی از S Pen، در صورتی که خارج شود، به این معنا نیست که گوشی دارای یک اسلات داخلی اختصاصی برای قلم است، فقط می‌توانید از آن در دستگاه استفاده کنید – در همان حالت. همانطور که می توانید در Galaxy Z Fold6.

متأسفانه یک تاشو مانند اینها به سادگی فضای داخلی کافی برای ادغام قلم S به روش S24 Ultra ندارد. یا بهتر است بگوییم، اگر این اتفاق بیفتد، یا ظرفیت باتری کاهش می یابد یا اندازه تلفن بسیار بالا می رود – یا هر دو.

Galaxy Z Fold Special Edition دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود و ضخامت آن در صورت باز شدن فقط 4.9 میلی متر و در حالت تا شدن 10.6 میلی متر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش داخلی آن 8 اینچی خواهد بود که صفحه نمایش پوشش آن 6.5 اینچ خواهد بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.