گوشی پیکسل 9 Pro Fold را نمی توان به صورت بی سیم با Pixel Stand شارژ کرد

گوگل حدود دو هفته پیش چهار گوشی هوشمند جدید پیکسل 9 را معرفی کرد – پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد. پیکسل‌های تاشو را می‌توان به‌صورت بی‌سیم با Pixel Stand 1 و Pixel Stand 2 Google شارژ کرد، اما Pixel 9 Pro Fold نمی‌تواند.

گوگل می گوید به این دلیل است که “موقعیت سیم پیچ شارژ Pixel 9 Pro Fold در مقایسه با تلفن های قبلی پیکسل کاملاً در مرکز قرار ندارد” و این “ممکن است شارژ بی سیم تلفن را برای شما دشوار کند.”

با این حال، گوگل اعلام کرد که Pixel 9 Pro Fold «از بسیاری از شارژرهای بی‌سیم دیگر پشتیبانی می‌کند» و «زمانی که از شارژر بی‌سیم دیگری استفاده می‌کنید، موقعیت گوشی خود را برای شارژ کردن آن تنظیم کنید». این برند همچنین گفت: “برای تأیید اینکه آیا به درستی تراز شده است، نشانگر شارژ گوشی خود را بررسی کنید.”

با Pixel Stand اصلی، Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro می‌توانند به صورت بی‌سیم تا 10 وات شارژ شوند. با این حال، با Pixel Stand 2، پیکسل 9 وانیلی به صورت بی سیم تا 15 وات افزایش می یابد، در حالی که Pro و Pro XL به ترتیب به 21 و 23 وات می رسد.

بدون پشتیبانی از Pixel Stand 1 و Stand 2، Google Pixel 9 Pro Fold تنها تا 7.5 وات با شارژرهای بی‌سیم دیگر شارژ می‌شود. عدم پشتیبانی از Pixel Stand از آنجایی که Google Pixel 9 Pro Fold گران‌ترین گوشی هوشمند در این خط تولید است، مشکل‌ساز است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.