به لطف FCC، نگاهی به Galaxy S24 FE واقعی در عکس‌های زنده می‌اندازیم

گوشی هوشمند Fan Edition بعدی سامسونگ، Galaxy S24 FE، توسط FCC در ایالات متحده تایید شده است و این گواهینامه اولین نگاه ما به گوشی واقعی را به ما می دهد.

FCC یک منبع غیرمعمول برای نشان دادن ظاهر یک گوشی گلکسی منتشر نشده به جهان است. و می توانید استدلال کنید که کاملاً تغییر نکرده است: در حالی که عکس های زنده S24 FE در گواهی FCC گنجانده شده است، ما تلفن را از نزدیک نمی بینیم.

عکس‌ها نشان می‌دهند که گوشی در حین آزمایش الگوهای تشعشع به برخی تجهیزات بسته شده است. نمایشگر آن خاموش است و عکس‌ها از راه دور گرفته شده‌اند، اما می‌توانیم شباهت‌های طراحی Galaxy S24 FE و Galaxy S24 و گلکسی S24 پلاس را مشخص کنیم.

تصاویر مطبوعاتی Galaxy S24 FE در اوایل این ماه در اینترنت منتشر شد و بر طراحی آن تأثیر گذاشت. این قاب آلومینیومی و شیشه‌ای در جلو و پشت دارد که مشابه Galaxy S24/S24+ است، اما از یکنواخت و حاشیه‌های باریک سری S24 غافل می‌شود. گزینه های رنگ آن شامل آبی، گرافیت، نعنایی، نقره ای و زرد خواهد بود.

بیشتر مشخصات آن مشابه گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس خواهد بود. این شامل چیپست Exynos 2400 است. حتی در ایالات متحده که سامسونگ معمولاً از تراشه‌های اسنپدراگون برای گوشی‌های رده بالا استفاده می‌کند، از Exynos 2400 استفاده می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.