نشت هواوی میت 70 پرو تغییرات طراحی و سخت افزاری را فاش کرد

اگر عرضه سال گذشته میت 60 اتفاقی باشد، سری هواوی میت 70 باید در گوشه و کنار باشد. و حتی با وجود اینکه شایعات در مورد میت 70 پرو بی‌صدا بوده است، یک افشای جدید نشان می‌دهد که تغییراتی در طراحی و سخت‌افزار در مقایسه با میت 60 پرو وجود خواهد داشت.

نشت همه چیز مربوط به پشت و طراحی برآمدگی دوربین است. تیراندازها همچنان به صورت دایره‌ای در یک راستا قرار دارند، اما حلقه شیشه‌ای بیرونی ضخیم‌تر است و فلاش LED همراه با کتیبه‌ای جدید با عنوان “AI-DC” به پایین حلقه منتقل شده است. نوشته ممکن است به بهبود پردازش تصویر از طریق هوش مصنوعی اشاره داشته باشد.

شاید تعجب آور نباشد که میت 70 پرو با چیپست جدید Kirin 9100 کار می کند، اما دوربین اصلی نیز در حال تغییر است. میت 70 پرو جدید به جای 50 مگاپیکسل از یک واحد اصلی 60 مگاپیکسلی استفاده می کند، اما دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی حداقل روی کاغذ بدون تغییر باقی می مانند.

سلفی جلو نیز در حال تعویض است. میت 70 پرو یک سنسور 48 مگاپیکسلی با کمک سنسور 3D ToF برای تشخیص پیشرفته چهره ارائه می‌کند و جایگزین واحد 32 مگاپیکسلی قدیمی‌تر می‌شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.