گوگل ترنسلیت قابلیت نمایش دوگانه را در گلکسی زد فولد 6 دریافت می کند

جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، ویژگی جالبی را با اپلیکیشن Interpreter این شرکت ارائه می‌کنند که عملکرد دو صفحه‌نمایش است.

به گفته خود سامسونگ، با استفاده از این ویژگی، «کاربران می‌توانند از طریق ترجمه‌های نمایش داده شده در صفحه جلد و صفحه اصلی، از مکالمات بی‌درنگ با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند لذت ببرند.» با این حال، این غول فناوری کره جنوبی نبود که اولین بار این ویژگی جالب را به بازار آورد.

گوگل ترنسلیت گوگل را با قابلیت تفسیر دو صفحه نمایش به روز می کند و روی Galaxy Z Fold 6 کار می کند

به گفته Android Authority، برنامه Google Translate برای حالت چهره به چهره اندروید در حالت مکالمه اکنون عملکرد دو صفحه نمایش را در دستگاه های تاشو ارائه می دهد.

این افزودنی ترجمه را روی صفحه نمایش بیرونی نیز نشان می دهد و انتقال آنچه را که می خواهید به طرف مقابل می خواهید آسان تر کند. حتی بهتر از آن این است که این ویژگی روی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ نیز کار می کند. ما فرض می‌کنیم که روی Galaxy Z Flip 6 و دستگاه‌های Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip قدیمی‌تر نیز کار می‌کند.

این بدان معناست که دارندگان دستگاه‌های تاشوی قدیمی‌تر گلکسی مجبور نخواهند بود منتظر One UI 6.1.1 باشند تا از قابلیت تفسیر صفحه نمایش دوگانه در دستگاه‌های خود استفاده کنند. آنها فقط می توانند Google Translate را دانلود کنند و از ویژگی فوق العاده لذت ببرند.

با این حال، ما هنوز تایید نکرده‌ایم که آیا این روی دستگاه‌های قدیمی‌تر Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip کار می‌کند یا خیر. هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که Google این ویژگی را اضافه کرده است وجود ندارد، اما در نسخه فعلی برنامه موجود است.

برای استفاده از این ویژگی، برنامه Google Translate را باز کنید، روی حالت مکالمه در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید، حالت چهره به چهره را از گوشه سمت راست بالای نمایشگر انتخاب کنید و سپس بر روی نمادی که نشان داده شده است ضربه بزنید. یک تلفن تاشو که در بین دو پنجره ترجمه پیدا خواهید کرد، همانطور که در تصویر زیر می بینید. هنگامی که این کار را انجام دادید، تلفن شما باید یک اعلان به شما بدهد که می گوید «صفحه دوگانه روشن است».

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.