آیفون SE 4 کی عرضه می شود و چه ویژگی هایی دارد؟

آخرین باری که اپل نسخه SE آیفون را عرضه کرد، دو سال و نیم پیش بود. شاید تعجب کنید که چرا وقتی اپل در حال آماده شدن برای عرضه آیفون 16 است، درباره SE صحبت می کنم. خوب، شایعه این است که پس از عرضه سری آیفون 16، اپل از آیفون SE 4 نیز در سال 2025 رونمایی خواهد کرد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل آیفون SE 4 بعدی را در بهار 2025 رونمایی خواهد کرد. اگر به جدول زمانی اپل نگاه کنیم، هر سه مدل قبلی آیفون SE در ماه مارس معرفی شدند. بنابراین کاملاً ممکن است که اپل نیز جانشین این سری را در همان زمان کنار بگذارد.

حتی Ming-Chi Kuo، تحلیلگر اپل و The Information گفتند که اپل می تواند آیفون SE 4 را در سه ماهه اول سال 2025 عرضه کند. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که تامین کنندگان اپل تولید انبوه دستگاه جدید را در ماه اکتبر افزایش خواهند داد.

جزئیات مورد انتظار آیفون SE 4

نسل فعلی آیفون SE دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD است و از تراشه A15 Bionic قدرت می گیرد. شما ویژگی هایی مانند Touch ID را بر روی آن دریافت می کنید و با تراشه کوالکام از 5G نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ دارد.

با آیفون SE 4 آینده، ممکن است شاهد یک تغییر بزرگ در طراحی باشیم. با تغییرات طراحی جدید، می تواند بسیار بیشتر شبیه آیفون 14 باشد.

اگر شایعات را باور کنیم، می توان به جای Touch ID از نمایشگر 6.1 اینچی OLED، تراشه A18 و Face ID استفاده کرد. همچنین، مطابق با به‌روزرسانی‌های اخیر اپل، می‌تواند به جای درگاه لایتنینگ، یک پورت USB-C داشته باشد. انتظار می رود این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه شود و ممکن است دارای هوش اپل باشد.

به علاوه ممکن است یک دکمه Action و یک تراشه 5G طراحی شده توسط اپل نیز برای بهبود اتصال داشته باشد. در جلوی دوربین نیز ممکن است شاهد ارتقای بزرگی باشیم. ممکن است شاهد یک دوربین عقب 48 مگاپیکسلی باشیم.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.