Google Play Store اکنون می تواند چندین به روز رسانی برنامه را به طور همزمان نصب کند

در آوریل امسال، گوگل قابلیت دانلود و نصب چندین اپلیکیشن جدید را به صورت همزمان برای فروشگاه گوگل پلی ارائه کرد. در چند دستگاه، به‌روزرسانی‌های چند برنامه را هم‌زمان دانلود و نصب کرد، اما این شرکت ظرف چند روز آن ویژگی را پس گرفت. خوب، گوگل اکنون بار دیگر قابلیت دانلود و نصب همزمان چند به روز رسانی اپلیکیشن را برای Play Store ارائه می کند.

از دیروز، در Galaxy S23 Ultra، فروشگاه Google Play به‌روزرسانی‌ها را برای حداکثر سه برنامه به طور همزمان دانلود و نصب می‌کند. می توانید آن را در تصویر زیر بررسی کنید.

این ویژگی جدید زمان مورد نیاز برای دانلود و نصب به‌روزرسانی‌ها را برای فروشگاه Google Play کاهش می‌دهد و باعث ایجاد وقفه کمتری برای کاربران در هنگام استفاده از تلفن‌های خود، به‌ویژه از آن برنامه‌ها می‌شود.

چگونه ویژگی جدید را دریافت کنیم؟

ما متوجه شدیم که فروشگاه Google Play بدون به‌روزرسانی آن، خدمات Google Play یا تلفن این کار را انجام می‌دهد. بنابراین، به نظر می رسد که این شرکت در حال ارائه ویژگی جدید به عنوان یک تغییر سمت سرور است. گوگل ممکن است این ویژگی را در مراحل مختلف منتشر کند. بنابراین، باید منتظر بمانید تا شرکت آن را برای دستگاه شما در دسترس قرار دهد، که ممکن است چند روز طول بکشد. متأسفانه، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا آن را سریعتر دریافت کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.