سونی، اوپو و هواوی جوایز EISA 2024 را دریافت کردند

بر اساس EISA، سونی Xperia 1 VI بهترین گوشی هوشمند برای سال‌های 2024-2025 است. انجمن تخصصی تصویربرداری و صدا، برندگان خود را در شش دسته منتشر کرد، و بخش دستگاه‌های تلفن همراه شاهد پیوستن محصولات Honor، Oppo و Huawei به پرچم‌دار Xperia در زمینه خود بودند.

Honor 200 Pro به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب شد، Oppo Reno12 Pro به عنوان بهترین گوشی هوشمند هوش مصنوعی انتخاب شد، در حالی که نسخه Space Edition اخیراً معرفی شده Huawei Watch 4 Pro بهترین ساعت هوشمند را دریافت کرد.

Xperia 1 VI به دلیل دوربین سه گانه خود با اپتیک زایس و پوشش Exmor T* به عنوان «هوشمند برتر برای سازندگان» انتخاب شد. دارای یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال پیوسته 3.5x-7.1x و یک برنامه دوربین یک برای همه برای همه نیازهای سازنده است. همچنین متوجه شدیم که بلندگوهایی با تنظیم خوب و امتیاز استفاده فعال بی عیب و نقص دارد.

آنر 200 پرو نیز چشمان کمیته را به خود جلب کرد و جایزه کلی را به دلیل “تنظیم دوربین سه گانه همه کاره” و طراحی دوست داشتنی خود دریافت کرد. حالت پرتره منحصر به فرد آن نیز چیزی است که قابل توجه است، زیرا عکس هایی را ارائه می دهد که شبیه عکس های حرفه ای در یک استودیوی عکس است.

گوشی هوشمند هوش مصنوعی یک جایزه جدید در میان دستگاه های تلفن همراه است و می توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک نیز باقی بماند. Reno12 Pro برای ویژگی AI Eraser 2.0 انتخاب شد که اشیاء ناخواسته را حذف می کند، در حالی که AI Clear Face وضوح را افزایش می دهد.

Huawei Watch 4 Pro به تنهایی یک پوشیدنی شگفت‌انگیز است، اما EISA نسخه Space Edition را برای قاب سرامیکی نانوکریستالی دو رنگ انتخاب کرد. قرمز و مشکی است و هوآوی چندین بار تأیید کرده است که این یک کار رنگ آمیزی صرف نیست، بلکه یک فرآیند پیچیده است که تا ۷ روز طول می کشد تا قاب با چنین جزئیاتی تولید شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.