دوربین اصلی شیائومی 15 اولترا مجهز به سنسور یک اینچی پلاس است

شیائومی در فوریه سال جاری از گوشی شیائومی 14 اولترا مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی کرد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که شیائومی 15 اولترا تقریباً در همان زمان در سال 2025 جانشین دستگاه خواهد شد.

امروز، یک افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station ادعا کرد که او به یک نمونه اولیه مهندسی از یک تلفن با نام تجاری “Ultra” مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen 4 دسترسی داشته است. به نظر می رسد که فاش کننده می تواند در مورد Xiaomi 15 Ultra صحبت کند.

بر اساس پست بالا در Weibo، Xiaomi 15 Ultra همچنان دارای یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ خواهد بود، اما آرایش دوربین دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. تنظیمات چهار دوربین اکنون شامل لنزهای تله فوتو دوگانه و لنز پریسکوپ بزرگ است.

علاوه بر این، به نظر می رسد سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بزرگتر از نسل قبلی خود است که احتمال افزایش اندازه سنسور یا دیافراگم بزرگتر را نشان می دهد. برای مرجع، Xiaomi 14 Ultra دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT-900 با دوربین اصلی 1 اینچی بود.

کارشناس اطلاعات حدس می‌زند که اندازه سنسور جدید می‌تواند از 1 اینچ فراتر رود، که نشان‌دهنده پیشرفت‌های بالقوه قابل توجه در عملکرد دوربین است. در آخرین افشای اطلاعات، اطلاعات دیگری در مورد مشخصات 15 Ultra ذکر نکرد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نمایشگر Xiaomi 15 Ultra دارای طراحی ریز خمیدگی در چهار طرف خواهد بود. این گوشی از وضوح 2K پشتیبانی می کند و دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش است.

انتظار می‌رود این دستگاه بر روی اندروید 15 مبتنی بر HyperOS 2.0 اجرا شود. یکی از دوربین‌های پشتی می‌تواند یک سنسور تله‌فوتوی پریسکوپ HP9 سامسونگ با کیفیت 200 مگاپیکسل با پشتیبانی از زوم اپتیکال 4 برابر باشد.

Xiaomi 15 Ultra ممکن است دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4، 24 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت حدود 6200 میلی آمپر ساعت باشد. طبق گزارش ها، نمونه اولیه مهندسی دستگاه دارای سه ساختار متمایز است: چرم ساده، فایبرگلاس و سرامیک.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.