مشخصات کامل گوشی آنر Magic 7 Pro فاش شد

انتظار می‌رود Honor Magic 7 Pro به‌زودی به عنوان جانشین Magic 6 Pro 5G که اخیراً در هند رونمایی شده بود، عرضه شود. جزئیات مربوط به گوشی هوشمند ادعا شده در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است.

اکنون گزارشی لیست کامل مشخصات مورد انتظار Magic 7 Pro را ارائه کرده است. گفته می شود این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و یک دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی است.

ویژگی های Honor Magic 7 Pro (مورد انتظار)

بر اساس گزارش CNMO، انتظار می‌رود Honor Magic 7 Pro دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K OLED دو لایه با لبه‌های خمیده چهارگانه، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و محافظ چشم آنر 3.0 باشد. این صفحه نمایش می تواند با فناوری 8T LTPO و همچنین محافظ شیشه Kunlun ارائه شود. گفته می شود که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4، همراه با حافظه داخلی UFS 4.0 و رم LPDDR5X پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، Honor Magic 7 Pro احتمالا یک سیستم دوربین سه گانه پشتی خواهد داشت که ممکن است شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H و یک سنسور 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض باشد. سومین واحد دوربین پشتی می تواند شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX882 50 مگاپیکسلی یا یک سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ باشد. در همین حال، دوربین جلویی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی در کنار سنسور عمق سه بعدی است.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود Honor Magic 7 Pro دارای باتری 5800 میلی‌آمپر ساعتی باشد که از فناوری باتری نسل سوم Qinghai Lake پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند ممکن است با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 66 واتی عرضه شود.

برای امنیت، Honor Magic 7 Pro به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و ویژگی تشخیص چهره 2 بعدی مجهز شده است. این تلفن ممکن است دارای استاندارد IP68 یا IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب باشد. انتظار می‌رود که از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی کند و می‌تواند چیپست RF C1+ را در کنار یک تراشه بازده E1 و همچنین یک موتور خطی محور x حمل کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.