Gemini اکنون از طریق نوار جستجوی کروم در دسترس است: چگونه از آن استفاده کنیم؟

ما در انقلاب هوش مصنوعی زندگی می کنیم و همه شرکت های بزرگ فناوری در مورد آن می دانند. گوگل هر از چند گاهی سعی می کند بازی خود را تقویت کند. برای این کار، گوگل ابتدا دستیار هوش مصنوعی خود بارد را به جمینی تغییر نام داد. و از آن زمان تاکنون، Gemini AI تغییرات جدید زیادی را در رابط خود دیده است. گوگل چند ویژگی دیگر را در کنار آخرین نسخه از سری پیکسل 9 معرفی کرده است.

این بار در خلال سقوط پیکسل، تمرکز بیشتر روی هوش مصنوعی Gemini و ادغام آن با سری پیکسل 9 بود. اکنون، ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که هوش مصنوعی Gemini را برای کسانی که گوشی هوشمند پیکسل ندارند، قابل دسترس تر می کند. من در مورد میانبر Chat with Gemini صحبت می کنم.

پیش از این، اگر می‌خواهید از هوش مصنوعی Gemini استفاده کنید، باید از اپلیکیشن یا وب‌سایت اختصاصی آن استفاده می‌کردید. اکنون، گوگل به طور مستقیم تجربه هوش مصنوعی Gemini را در نوار جستجو ادغام کرده است.

چگونه از هوش مصنوعی Gemini به طور مستقیم در جستجوی گوگل استفاده کنیم؟

اکنون برای دسترسی به هوش مصنوعی Gemini به برنامه جداگانه یا هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. به سادگی به نوار جستجوی خود بروید و “@” را تایپ کنید. آن را ارسال کنید، از منوی کشویی گزینه “chat with Gemini” را انتخاب کنید. به سادگی درخواست خود را به طور معمول تایپ کنید. به سرعت به شما پاسخ می دهد. انصافاً بسیار راحت است.

علاوه بر ادغام کروم، گوگل «جمینی لایو» را در سری گوگل پیکسل 9 معرفی کرده است. با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می توانند تعامل آزاد و در زمان واقعی با Gemini داشته باشند. به علاوه، می توانید از آن حتی زمانی که گوشی شما قفل است استفاده کنید. این کار را راحت تر می کند.

ویژگی Chat with Gemini اکنون در حال ارائه است. بنابراین اگر اکنون نمی توانید از آن استفاده کنید، فقط چند روز صبر کنید و می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.