چگونه از واتساپ در 4 دستگاه استفاده کنیم؟

واتساپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های پیام رسان است. و سازندگان این را می دانند، بنابراین به افزودن ویژگی های جدید ادامه می دهند تا کاربران را به این پلتفرم متصل نگه دارند. اخیراً واتساپ ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد به حساب های واتساپ خود در چندین دستگاه دسترسی داشته باشند. قبلاً این دسترسی محدود بود.

اگر به خاطر داشته باشید، قبلاً مجبور بودیم از واتساپ با شماره های مختلف در دستگاه های مختلف استفاده کنیم. اکنون، با ویژگی جدید، کاربران می توانند از همان حساب واتساپ متصل به تلفن اصلی در 4 دستگاه مختلف استفاده کنند.

نحوه استفاده از واتساپ در چندین دستگاه

هیچ پیش نیازی برای استفاده از قابلیت پشتیبانی چند دستگاهی واتساپ وجود ندارد. شما فقط باید هر 14 روز یکبار وارد تلفن اصلی خود شوید تا دستگاه ها را متصل نگه دارید.

اجازه دهید به شما بگویم چگونه می توانید آن را در هر یک از این دستگاه ها تنظیم کنید.

دسکتاپ: شما به راحتی می توانید حساب WhatsApp خود را از طریق وب یا حتی برنامه با لپ تاپ یا دسکتاپ پیوند دهید. شما فقط باید کد QR را که با استفاده از تلفن اصلی نمایش داده می شود اسکن کنید. پس از اسکن کد، می توانید به راحتی به تمام چت های روی دسکتاپ/لپ تاپ دسترسی داشته باشید.

چگونه از واتساپ در 4 دستگاه استفاده کنیم؟ - چیکاو

چند تلفن: برای پیوند واتساپ خود در چند گوشی هوشمند، باید حالت همراه را فعال کنید. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله 1: ابتدا WhatsApp را بر روی تلفن هوشمند ثانویه خود نصب کنید.
  • مرحله 2: در طول فرآیند راه اندازی، با سیاست های حفظ حریم خصوصی موافقت کنید.
  • مرحله 3: روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • مرحله 4: سپس از شما شماره تلفن شما را می خواهد. این کار را نکنید، در عوض از نقطه ها برای باز کردن یک منوی کشویی استفاده کنید.
  • مرحله 5: در اینجا، گزینه پیوند این تلفن به عنوان یک دستگاه همراه را انتخاب کنید.
  • مرحله 6: اکنون یک کد QR را می بینید، آن را اسکن کرده و تلفن شما لینک می شود.

بنابراین، این چند گام ساده است که چگونه می توانید واتساپ خود را در حداکثر چهار دستگاه اجرا کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.