گلکسی واچ 5 چهارمین آپدیت بتای One UI 6 Watch را دریافت کرد

سامسونگ چهارمین به‌روزرسانی بتای One UI 6 Watch را برای سری Galaxy Watch 5 منتشر کرد. به‌روزرسانی جدید ویژگی Global AoD را به ساعت‌های گلکسی در خط تولید می‌آورد. این ویژگی با گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا معرفی شد و اکنون به ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر می‌آید.

گلکسی Watch 5 با به‌روزرسانی بتای جدید One UI 6 Watch از ویژگی Global AoD بهره می‌برد

چهارمین نسخه بتا آپدیت One UI 6 Watch برای Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro در کره جنوبی منتشر شد. این نرم افزار دارای نسخه سیستم عامل با پایان ZXH4 است و حجم دانلود آن در حدود 400 مگابایت است.

طبق تغییرات رسمی، به روز رسانی یک ویژگی جدید را به همراه دارد: Global AoD. این یک نسخه پیشرفته از حالت نمایشگر همیشه روشن (AoD) است که همچنان هر آنچه را که صفحه نمایش قبلا نشان داده بود، حتی در حالت AoD نشان می دهد. ساعت در بالای آن قرار گرفته است، بنابراین لازم نیست ابتدا صفحه نمایش را لمس کنید و سپس به استفاده از ساعت هوشمند ادامه دهید.

تغییرات مربوط به به روز رسانی جدید همچنین تثبیت سیستم بهبود یافته، عملکرد بهینه و کارایی باتری بهتر را به ارمغان می آورد. سامسونگ ادعا می کند که آخرین به روز رسانی سرعت راه اندازی برنامه را بهبود می بخشد و مشکلات مربوط به شبکه تلفن همراه را برطرف می کند.

سامسونگ پنج نسخه بتا از به‌روزرسانی One UI 6 Watch و چهار نسخه بتا را برای سری‌های Galaxy Watch 4، Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 6 منتشر کرده است. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این می‌تواند آخرین نسخه بتای ساعت One UI 6 قبل از اینکه سامسونگ شروع به انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch کند، باشد.

Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra اولین ساعت‌های هوشمند در جهان بودند که Wear OS 5 را اجرا کردند. One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS است و این به‌روزرسانی می‌تواند به زودی برای Galaxy Watch 4، Galaxy Watch 5 و سری گلکسی واچ 6.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.